All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Wine tourism in the context of the tourism development in the Czech Republic

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26968631%3A_____%2F15%3A%230000097" target="_blank" >RIV/26968631:_____/15:#0000097 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vinařská turistika v kontextu rozvoje cestovního ruchu v České republice

  • Original language description

    Cílem příspěvku je shrnout základní aspekty rozvoje vinařské turistiky v České republice. Vinařská turistika se v poslední době stává oblíbenou formou využívání volného času a poznávání navštívené lokality. Pro splnění cíle byly využity statistiky Vinařského fondu z let 2007, 2008 a 2012 a následný průzkum z roku 2014, který byl realizován autorkami příspěvku. Tento průzkum měl celorepublikový dosah, stejně jako průzkumy Vinařského fondu, a jeho cílem bylo zjistit, jaké spotřební zvyklosti jsou charakteristické pro zákazníky vinařského průmyslu, přičemž jedna z částí byla zaměřena přímo na vinařskou turistiku. Dále byly rovněž využity odborné výzkumy zahraničních autorů zabývajících se touto problematikou. Mezi nejoblíbenější formy vinařské turistiky vČeské republice patří především návštěva festivalů vína, spojení gastronomie a ochutnávek vína či návštěva vinných sklepů malých vinařů. Spojení cestovního ruchu a vinařství má pak v důsledku vliv také na spotřební chování zákazníků na t

  • Czech name

    Vinařská turistika v kontextu rozvoje cestovního ruchu v České republice

  • Czech description

    Cílem příspěvku je shrnout základní aspekty rozvoje vinařské turistiky v České republice. Vinařská turistika se v poslední době stává oblíbenou formou využívání volného času a poznávání navštívené lokality. Pro splnění cíle byly využity statistiky Vinařského fondu z let 2007, 2008 a 2012 a následný průzkum z roku 2014, který byl realizován autorkami příspěvku. Tento průzkum měl celorepublikový dosah, stejně jako průzkumy Vinařského fondu, a jeho cílem bylo zjistit, jaké spotřební zvyklosti jsou charakteristické pro zákazníky vinařského průmyslu, přičemž jedna z částí byla zaměřena přímo na vinařskou turistiku. Dále byly rovněž využity odborné výzkumy zahraničních autorů zabývajících se touto problematikou. Mezi nejoblíbenější formy vinařské turistiky vČeské republice patří především návštěva festivalů vína, spojení gastronomie a ochutnávek vína či návštěva vinných sklepů malých vinařů. Spojení cestovního ruchu a vinařství má pak v důsledku vliv také na spotřební chování zákazníků na t

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Nové trendy 2015

  • ISBN

    9788087314760

  • ISSN

    2336-7431

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    188-196

  • Publisher name

    Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.

  • Place of publication

    Znojmo, CZ

  • Event location

    Znojmo, CZ

  • Event date

    Jan 1, 2015

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article