All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Impact of wine tourism on consumer behavior at wine market

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26968631%3A_____%2F17%3AN0000009" target="_blank" >RIV/26968631:_____/17:N0000009 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://trendy.svse.cz/proceedings" target="_blank" >http://trendy.svse.cz/proceedings</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vliv vinařské turistiky na spotřební chování na trhu s vínem

  • Original language description

    Protože je vinařská turistika v současnosti na vzestupu, je nezbytné věnovat této problematice náležitou pozornost. Může totiž značnou měrou přispívat do městských rozpočtů v těch regionech, které jsou více závislé na zemědělské činnosti. Předkládaný příspěvek nabízí pohled na téma spotřebního chování a vinařské turistiky. Cílem příspěvku je analyzovat vztah mezi kupováním vinařských produktů od lokálních výrobců a propojení těchto nákupů s vinařskou turistikou. Jak je možné vidět z části věnované výsledkům výzkumu, tento vztah byl potvrzen a lokální produkce tak ovlivňuje spotřebitelovi postoje vůči vinařské turistice.

  • Czech name

    Vliv vinařské turistiky na spotřební chování na trhu s vínem

  • Czech description

    Protože je vinařská turistika v současnosti na vzestupu, je nezbytné věnovat této problematice náležitou pozornost. Může totiž značnou měrou přispívat do městských rozpočtů v těch regionech, které jsou více závislé na zemědělské činnosti. Předkládaný příspěvek nabízí pohled na téma spotřebního chování a vinařské turistiky. Cílem příspěvku je analyzovat vztah mezi kupováním vinařských produktů od lokálních výrobců a propojení těchto nákupů s vinařskou turistikou. Jak je možné vidět z části věnované výsledkům výzkumu, tento vztah byl potvrzen a lokální produkce tak ovlivňuje spotřebitelovi postoje vůči vinařské turistice.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50802 - Media and socio-cultural communication

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    NEW TRENDS 2017: New Trends in Economics, Management, Marketing and Public Administration

  • ISBN

    978-80-87314-90-6

  • ISSN

    2336-7431

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    363-369

  • Publisher name

    Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo

  • Place of publication

    Znojmo

  • Event location

    Znojmo

  • Event date

    Jan 1, 2017

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article