Impact of wine tourism on consumer behavior at wine market
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26968631%3A_____%2F17%3AN0000009" target="_blank" >RIV/26968631:_____/17:N0000009 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://trendy.svse.cz/proceedings" target="_blank" >http://trendy.svse.cz/proceedings</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vliv vinařské turistiky na spotřební chování na trhu s vínem
Original language description
Protože je vinařská turistika v současnosti na vzestupu, je nezbytné věnovat této problematice náležitou pozornost. Může totiž značnou měrou přispívat do městských rozpočtů v těch regionech, které jsou více závislé na zemědělské činnosti. Předkládaný příspěvek nabízí pohled na téma spotřebního chování a vinařské turistiky. Cílem příspěvku je analyzovat vztah mezi kupováním vinařských produktů od lokálních výrobců a propojení těchto nákupů s vinařskou turistikou. Jak je možné vidět z části věnované výsledkům výzkumu, tento vztah byl potvrzen a lokální produkce tak ovlivňuje spotřebitelovi postoje vůči vinařské turistice.
Czech name
Vliv vinařské turistiky na spotřební chování na trhu s vínem
Czech description
Protože je vinařská turistika v současnosti na vzestupu, je nezbytné věnovat této problematice náležitou pozornost. Může totiž značnou měrou přispívat do městských rozpočtů v těch regionech, které jsou více závislé na zemědělské činnosti. Předkládaný příspěvek nabízí pohled na téma spotřebního chování a vinařské turistiky. Cílem příspěvku je analyzovat vztah mezi kupováním vinařských produktů od lokálních výrobců a propojení těchto nákupů s vinařskou turistikou. Jak je možné vidět z části věnované výsledkům výzkumu, tento vztah byl potvrzen a lokální produkce tak ovlivňuje spotřebitelovi postoje vůči vinařské turistice.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50802 - Media and socio-cultural communication
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
NEW TRENDS 2017: New Trends in Economics, Management, Marketing and Public Administration
ISBN
978-80-87314-90-6
ISSN
2336-7431
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
363-369
Publisher name
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo
Place of publication
Znojmo
Event location
Znojmo
Event date
Jan 1, 2017
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—