Consumer behaviour of the travel agencies' customers in the segment of seaside holiday
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26968631%3A_____%2F17%3AN0000011" target="_blank" >RIV/26968631:_____/17:N0000011 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/70883521:28120/17:63517660
Result on the web
<a href="http://aak.cms.opf.slu.cz/pdf/2017/4/Malacka_Vesela.pdf" target="_blank" >http://aak.cms.opf.slu.cz/pdf/2017/4/Malacka_Vesela.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Spotřební chování zákazníků cestovních kanceláří segmentu pobytových dovolených u moře
Original language description
Předkládaný příspěvek se zabývá tématem spotřebního chování zákazníků cestovních kanceláří a jejich specifických požadavků při koupi pobytové dovolené u moře. Výzkum byl proveden na základě kvalitativního přístupu s využitím metody focus groups. Dle výsledkové části jsou nejčastěji používanými zdroji informací, které ovlivňují nejvíce mínění respondentů v obou skupinách, internet, word of mouth, sociální sítě (jako Facebook či Twitter) a televizní reklama. Zkoumané skupiny však vykazují odlišné výsledky, co se týče oblasti výběru dovolené. Téma je relevantní ve srovnání s dalšími autory z různých zemí světa a má potenciál pro další výzkumnou činnost.
Czech name
Spotřební chování zákazníků cestovních kanceláří segmentu pobytových dovolených u moře
Czech description
Předkládaný příspěvek se zabývá tématem spotřebního chování zákazníků cestovních kanceláří a jejich specifických požadavků při koupi pobytové dovolené u moře. Výzkum byl proveden na základě kvalitativního přístupu s využitím metody focus groups. Dle výsledkové části jsou nejčastěji používanými zdroji informací, které ovlivňují nejvíce mínění respondentů v obou skupinách, internet, word of mouth, sociální sítě (jako Facebook či Twitter) a televizní reklama. Zkoumané skupiny však vykazují odlišné výsledky, co se týče oblasti výběru dovolené. Téma je relevantní ve srovnání s dalšími autory z různých zemí světa a má potenciál pro další výzkumnou činnost.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50802 - Media and socio-cultural communication
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Acta academica karviniensia
ISSN
1212-415X
e-ISSN
2533-7610
Volume of the periodical
XVII
Issue of the periodical within the volume
4
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
8
Pages from-to
69-76
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—