All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Consumer behaviour of the travel agencies' customers in the segment of seaside holiday

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26968631%3A_____%2F17%3AN0000011" target="_blank" >RIV/26968631:_____/17:N0000011 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/70883521:28120/17:63517660

  • Result on the web

    <a href="http://aak.cms.opf.slu.cz/pdf/2017/4/Malacka_Vesela.pdf" target="_blank" >http://aak.cms.opf.slu.cz/pdf/2017/4/Malacka_Vesela.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Spotřební chování zákazníků cestovních kanceláří segmentu pobytových dovolených u moře

  • Original language description

    Předkládaný příspěvek se zabývá tématem spotřebního chování zákazníků cestovních kanceláří a jejich specifických požadavků při koupi pobytové dovolené u moře. Výzkum byl proveden na základě kvalitativního přístupu s využitím metody focus groups. Dle výsledkové části jsou nejčastěji používanými zdroji informací, které ovlivňují nejvíce mínění respondentů v obou skupinách, internet, word of mouth, sociální sítě (jako Facebook či Twitter) a televizní reklama. Zkoumané skupiny však vykazují odlišné výsledky, co se týče oblasti výběru dovolené. Téma je relevantní ve srovnání s dalšími autory z různých zemí světa a má potenciál pro další výzkumnou činnost.

  • Czech name

    Spotřební chování zákazníků cestovních kanceláří segmentu pobytových dovolených u moře

  • Czech description

    Předkládaný příspěvek se zabývá tématem spotřebního chování zákazníků cestovních kanceláří a jejich specifických požadavků při koupi pobytové dovolené u moře. Výzkum byl proveden na základě kvalitativního přístupu s využitím metody focus groups. Dle výsledkové části jsou nejčastěji používanými zdroji informací, které ovlivňují nejvíce mínění respondentů v obou skupinách, internet, word of mouth, sociální sítě (jako Facebook či Twitter) a televizní reklama. Zkoumané skupiny však vykazují odlišné výsledky, co se týče oblasti výběru dovolené. Téma je relevantní ve srovnání s dalšími autory z různých zemí světa a má potenciál pro další výzkumnou činnost.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50802 - Media and socio-cultural communication

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Acta academica karviniensia

  • ISSN

    1212-415X

  • e-ISSN

    2533-7610

  • Volume of the periodical

    XVII

  • Issue of the periodical within the volume

    4

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    69-76

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database