All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Influence of the Social Interaction Development on the Possible Support of Reading Literacy in Family Education of Children at Lower School Age

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27132781%3A_____%2F12%3A%230000048" target="_blank" >RIV/27132781:_____/12:#0000048 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vliv vývoje sociálních interakcí dětí předškolního a mladšího školního věku na možnost podpory čtenářské gramotnosti v rodinné edukaci

  • Original language description

    Příspěvek se zaměřuje na sledování vývoje preferencí v sociálních interakcích dětí na počátku školní docházky. Získaná data jsou výsledkem dotazníkového šetření v roce 1999 a 2010. V průzkumu bylo sledováno, s kým si děti nejraději povídají, součástí vyhodnocení bylo rovněž porovnání vývoje preferencí přímé a nepřímé sociální interakce. Úroveň sociálních interakcí lze považovat za jeden z významných faktorů podpory čtenářské gramotnosti ve školním věku, v závěru příspěvku jsou nabízené možnosti, jimiž bychom mohli posilovat interakci dítěte s rodiči.

  • Czech name

    Vliv vývoje sociálních interakcí dětí předškolního a mladšího školního věku na možnost podpory čtenářské gramotnosti v rodinné edukaci

  • Czech description

    Příspěvek se zaměřuje na sledování vývoje preferencí v sociálních interakcích dětí na počátku školní docházky. Získaná data jsou výsledkem dotazníkového šetření v roce 1999 a 2010. V průzkumu bylo sledováno, s kým si děti nejraději povídají, součástí vyhodnocení bylo rovněž porovnání vývoje preferencí přímé a nepřímé sociální interakce. Úroveň sociálních interakcí lze považovat za jeden z významných faktorů podpory čtenářské gramotnosti ve školním věku, v závěru příspěvku jsou nabízené možnosti, jimiž bychom mohli posilovat interakci dítěte s rodiči.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Pedagogika

  • ISSN

    0031-3815

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    LXII

  • Issue of the periodical within the volume

    1-2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    11

  • Pages from-to

    126-137

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database