All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Peer programs as a form of school mediation

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27132781%3A_____%2F13%3A%230000058" target="_blank" >RIV/27132781:_____/13:#0000058 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vrstevnické programy jako forma školní mediace

  • Original language description

    Mediace ve škole je jedním z prostředků jak řešit řadu obtíží ? v komunikaci mezi učiteli a rodiči, mezi učiteli navzájem, mezi učiteli i žáky. Své velmi podstatné místo ve školní mediaci mají vrstevnické programy, které využívají nabývajícího významu vrstevníka v životě jedince i sociální skupiny. Součástí kapitoly je prezentace výsledků průzkumů zaměřených na preference sociálních interakcí dětí mladšího školního věku, které ukazují, že vliv vrstevníků se stává podstatným již pro kategorii mladšího školního věku a zároveň u této věkové kategorie dochází k výraznému poklesu autority učitele. Dále se text věnuje oblasti diagnostiky vhodné osobnosti pro zapojení do vrstevnických programů a oblasti školení a následné péče o peer mediátory.

  • Czech name

    Vrstevnické programy jako forma školní mediace

  • Czech description

    Mediace ve škole je jedním z prostředků jak řešit řadu obtíží ? v komunikaci mezi učiteli a rodiči, mezi učiteli navzájem, mezi učiteli i žáky. Své velmi podstatné místo ve školní mediaci mají vrstevnické programy, které využívají nabývajícího významu vrstevníka v životě jedince i sociální skupiny. Součástí kapitoly je prezentace výsledků průzkumů zaměřených na preference sociálních interakcí dětí mladšího školního věku, které ukazují, že vliv vrstevníků se stává podstatným již pro kategorii mladšího školního věku a zároveň u této věkové kategorie dochází k výraznému poklesu autority učitele. Dále se text věnuje oblasti diagnostiky vhodné osobnosti pro zapojení do vrstevnických programů a oblasti školení a následné péče o peer mediátory.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Mediace a možnosti využití v praxi

  • ISBN

    978-80-247-4109-3

  • Number of pages of the result

    15

  • Pages from-to

    379-394

  • Number of pages of the book

    512

  • Publisher name

    Grada Publishing

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS chapter