Self-experience training of teachers as a tool of personality development and prevention of burnout
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27132781%3A_____%2F16%3AN0000004" target="_blank" >RIV/27132781:_____/16:N0000004 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.palestra.cz/zp/vystupy/Benefity.pdf" target="_blank" >http://www.palestra.cz/zp/vystupy/Benefity.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Sebezkušenostní výcvik učitelů jako prostředek osobnostního rozvoje a prevence syndromu vyhoření
Original language description
Důležitou podporou učitelů, kteří dnes často pracují s dětmi s různými zdravotními obtížemi a vyžadujícími specifickou péči, mohou být kazuistické semináře (případně Balintovské skupiny). Tyto semináře představují skupinovou metodu řešení problému, zároveň je lze vnímat jako prostředek osobnostního rozvoje i jako zdroj nových zkušeností. Právě zaměření na sebezkušenostní vzdělávání je jedním z efektivních prostředků, jak učitele vybavit potřebnými kompetencemi, které řadě učitelů stále v praxi chybí (kompetence diagnostické, evaluační, sebereflektivní). Příspěvek prezentuje výsledky šetření u pedagogických pracovníků, mapujícího jejich zkušenost s podobným způsobem vzdělávání.
Czech name
Sebezkušenostní výcvik učitelů jako prostředek osobnostního rozvoje a prevence syndromu vyhoření
Czech description
Důležitou podporou učitelů, kteří dnes často pracují s dětmi s různými zdravotními obtížemi a vyžadujícími specifickou péči, mohou být kazuistické semináře (případně Balintovské skupiny). Tyto semináře představují skupinovou metodu řešení problému, zároveň je lze vnímat jako prostředek osobnostního rozvoje i jako zdroj nových zkušeností. Právě zaměření na sebezkušenostní vzdělávání je jedním z efektivních prostředků, jak učitele vybavit potřebnými kompetencemi, které řadě učitelů stále v praxi chybí (kompetence diagnostické, evaluační, sebereflektivní). Příspěvek prezentuje výsledky šetření u pedagogických pracovníků, mapujícího jejich zkušenost s podobným způsobem vzdělávání.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Benefity využití sportovních a prožitkových aktivit v edukačních souvislostech
ISBN
978-80-87723-30-2
Number of pages of the result
17
Pages from-to
218-235
Number of pages of the book
340
Publisher name
Vysoká škola tělesné výchovy a sportu PALESTRA, spol. s r.o.
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—