All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Competency-based teaching for paramedic and general nurse study programmes

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27235530%3A_____%2F23%3AN0000001" target="_blank" >RIV/27235530:_____/23:N0000001 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.vszdrav.cz/media/aktivity%20vsz/projekty/ta%C4%8Dr/u%C4%8Debnice.pdf" target="_blank" >https://www.vszdrav.cz/media/aktivity%20vsz/projekty/ta%C4%8Dr/u%C4%8Debnice.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vyučování založené na kompetencích pro studijní programy záchranář a všeobecná sestra

  • Original language description

    Kapitola "Vyučování založené na kompetencích pro studijní programy záchranář a všeobecná sestra" se zaměřuje na kompetenční vzdělávání, které se odvíjí od jasně definovaných cílů. Studenti postupují vlastním tempem a prokazují splnění konkrétních kompetencí, což zajišťuje efektivní přípravu na jejich budoucí praxi. Definice a cíle: Kompetenční vzdělávání stanovuje hmatatelné výsledky, které studenti musí dosáhnout pro úspěšné zakončení kurzu. Na rozdíl od tradičního testování zahrnuje osvojení praktických dovedností, nikoli jen znalostí. Flexibilita: Studenti mohou věnovat více času obtížnějším oblastem a rychleji postupovat v oblastech, které zvládají snadno. Příklady kompetencí: Například u zdravotnického záchranáře může jít o schopnost analyzovat rozhovor s pacientem a diagnostikovat možné nemoci. Koncepce českého prostředí: Nová Koncepce ošetřovatelství schválená Ministerstvem zdravotnictví ČR zdůrazňuje význam kvalitní vzdělávací struktury a praxe, která podporuje spolupráci mezi všemi aktéry. Text zdůrazňuje, že kompetenční vzdělávání poskytuje studentům reálné, uplatnitelné dovednosti a zároveň flexibilitu v jejich vzdělávací cestě. Je postaveno na moderních metodách a podporuje jak osobní růst studentů, tak profesionalizaci nelékařských zdravotnických oborů.

  • Czech name

    Vyučování založené na kompetencích pro studijní programy záchranář a všeobecná sestra

  • Czech description

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TL03000205" target="_blank" >TL03000205: Personal learning environment of higher education medical students</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2023

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Osobní vzdělávací prostředí studenta: Učebnice pro učitele zdravotnických nelékařských oborů na vysokých školách.

  • ISBN

    978-80-86302-66-9

  • Number of pages of the result

    7

  • Pages from-to

    8-14

  • Number of pages of the book

    172

  • Publisher name

    Centrum pro studium vysokého školství, v.v.i.

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS chapter