All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Digital competences of non-medical health teachers

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27235530%3A_____%2F23%3AN0000003" target="_blank" >RIV/27235530:_____/23:N0000003 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.vszdrav.cz/media/aktivity%20vsz/projekty/ta%C4%8Dr/u%C4%8Debnice.pdf" target="_blank" >https://www.vszdrav.cz/media/aktivity%20vsz/projekty/ta%C4%8Dr/u%C4%8Debnice.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Digitální kompetence učitelů zdravotnických nelékařských oborů

  • Original language description

    Kapitola "Digitální kompetence učitelů zdravotnických nelékařských oborů" se zaměřuje na schopnosti pedagogů efektivně využívat digitální technologie ve vzdělávání. Tyto kompetence jsou klíčové pro moderní výuku, která reflektuje potřeby studentů i rychle se měnící technologické prostředí. Kapitola se věnuje zejména následujícím oblastem: Definice digitálních kompetencí: Schopnost učitelů používat digitální nástroje k podpoře výuky, komunikace a hodnocení. Význam: Digitální kompetence umožňují učitelům přizpůsobit výuku individuálním potřebám studentů a zlepšit jejich zapojení. Aplikace: Použití digitálních zdrojů, jako jsou interaktivní materiály, videa, podcasty, chatboti nebo virtuální realita, ve vzdělávacím procesu. Rozvoj kompetencí: Důraz na profesní růst učitelů prostřednictvím školení a praktického využívání digitálních technologií. Tato kapitola zdůrazňuje, že digitální kompetence nejsou pouze technickou dovedností, ale také nástrojem pro inovaci a zlepšení kvality vzdělávání.

  • Czech name

    Digitální kompetence učitelů zdravotnických nelékařských oborů

  • Czech description

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TL03000205" target="_blank" >TL03000205: Personal learning environment of higher education medical students</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2023

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Osobní vzdělávací prostředí studenta: Učebnice pro učitele zdravotnických nelékařských oborů na vysokých školách.

  • ISBN

    978-80-86302-66-9

  • Number of pages of the result

    14

  • Pages from-to

    21-34

  • Number of pages of the book

    172

  • Publisher name

    Centrum pro studium vysokého školství, v.v.i.

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS chapter