All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

AI Analytics of Communication Quality a modul MindMaps for Jira

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27599523%3A_____%2F23%3AN0000001" target="_blank" >RIV/27599523:_____/23:N0000001 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://oblak2.ixperta.com/index.php/s/x2JsSKWAA5ZnoLP" target="_blank" >https://oblak2.ixperta.com/index.php/s/x2JsSKWAA5ZnoLP</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    AI Analytics of Communication Quality a modul MindMaps for Jira

  • Original language description

    Naše aplikace AI for Jira (zkratka pro název AI Analytics of Communication Quality with MindMaps) je aplikací (add-onem) pro produkt Jira, která umožňuje automaticky vyhodnocovat komunikační schopnosti uživatelů. Jira je celosvětově rozšířený softwarový produkt, který pomocí tiketů umožňuje efektivně komunikovat mezi lidmi. Nasazení AI for Jira je tedy vhodné zejména tam, kde uživatelé komunikují se zadavateli požadavků, ať už v roli interní podpory v rámci jedné organizace, případně jako podpora pro externí uživatele (nejčastěji zákazníky nebo dodavatele samotné organizace). Využití aplikace je přínosné zejména v těch organizacích, kde je důležitá kvalita komunikace uživatelů oddělení Customer Care, Helpdesku nebo interního IT. To, jak řešitelé tiketů komunikují vůči zadavatelům, tvoří „obraz“ kvality organizace nebo oddělení navenek. AI for Jira nejdříve zpracuje text, který následně označí štítkem, aby se text mohl vyhodnotit pomocí pravidel. S vyhodnoceným textem se následně pracuje v reportech, kde lze zobrazit klíčové informace pro manažery nebo vedoucí. Naše aplikace umí nahradit to, co není v lidských silách. Hodnocení komunikace člověkem je velmi zdlouhavé. Každý text se musí při hodnocení pozorně přečíst. Hodnotitelé bývají vzhledem k jisté míře subjektivity nekonzistentní v kvalitě hodnocení a mezi hodnotiteli existují velké rozdíly v rychlosti a přesnosti hodnocení. Naopak vyhodnocení textů aplikací za pomocí umělé inteligence je velmi rychlé a spolehlivé. Aplikace zvládá vyhodnotit stovky či tisíce textů v řádu jednotek sekund. Kvalita vyhodnocení je přímo úměrná počtu natrénovaný dat. Po ukončení projektu máme dokončenou funkční aplikaci. Zahrnuli jsme modul Mind Maps do aplikace, zvýšili jsme úspěšnost klasifikace dat a vypracovali jsme dokumentaci. Během projektu probíhaly intenzivní práce v oblasti umělé inteligence, vývoje aplikace, komunikace se zákazníky a anotování dat.

  • Czech name

    AI Analytics of Communication Quality a modul MindMaps for Jira

  • Czech description

Classification

  • Type

    R - Software

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    20202 - Communication engineering and systems

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/EG21_374%2F0026849" target="_blank" >EG21_374/0026849: Research and development of applications for the Atlassian platform with the use of artificial intelligence</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2023

  • Confidentiality

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Data specific for result type

  • Internal product ID

    Nicetalk AI

  • Technical parameters

    Aplikace zpracovává text, konkrétně komentáře uživatelů. Komentáře jsou po napsání automaticky označeny štítkem, který může být různý s ohledem na to, kdo komentáře zadává, zda zadavatel požadavku, nebo řešitel. Štítky pro řešitele mohou být: Greeting, Goodbye, Apology, Insufficient, Impolite, Inappropriate, Offered solution, Supplementary question a odpovídají tomu, co je v daném textu. Štítky pro zadavatele mohou být: Status query, Urgency, Escalation, Solution acceptation, Problem, Question, Request , Praise. Podle těchto štítků se vyhodnocují jednotlivá pravidla, která při správném nastavení a následném vyhodnocení pomocí reportů vypovídají o kvalitě komunikace daného řešitele a tedy dokážou hodnotit jeho práci. Součástí aplikace jsou základní pravidla, např. zda řešitel pozdravil nebo se rozloučil, případně jestli se omluvil, pokud měl zadavatel problém. Štítky jsou přiřazeny pomocí NLP enginu, který je přiřadí na základě anotovaných a natrénovaných dat. Úspěšnost správného přiřazení štítku je tedy přímo úměrná počtu natrénovaných textů. Pro informace o licenčních podmínkách kontaktujte prosím HelpDesk společnosti IXPERTA s.r.o., Tel.č. +420 266 063 333; e-mail: helpdesk@ixperta.com.

  • Economical parameters

    Účelem výsledku je zvýšení objemu tržeb společnosti.

  • Owner IČO

    27599523

  • Owner name

    IXPERTA s.r.o.