All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Eprin Troubleshooting Ticket System

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46343601%3A_____%2F23%3AN0000004" target="_blank" >RIV/46343601:_____/23:N0000004 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.eprin.cz/" target="_blank" >https://www.eprin.cz/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Eprin Troubleshooting Ticket System

  • Original language description

    Některé části systému jako webové rozhraní a interakce s externím i interním uživatelem byla nahrazena modulem JIRA service desk. Velká část vývoje byla zaměřena na propojení tohoto modulu a informačního systému. Tato cesta se ukázala z pohledu budoucího použití jako nejlepší s ohledem na oddělení uživatelského rozhraní, možnost customizace a EPR systému. Pro realizace komunikačního můstku byla využita nová metoda pomocí knihovny Econnet.dll. Stěžejní část výsledku je právě v implementaci komunikačního můstku a synchronizace JIRA a aktuální informační systém QI.

  • Czech name

    Eprin Troubleshooting Ticket System

  • Czech description

Classification

  • Type

    R - Software

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    20205 - Automation and control systems

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/EG17_175%2F0015721" target="_blank" >EG17_175/0015721: An innovative system of automation support services</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2023

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Internal product ID

    Eprin troubleshooting ticket system

  • Technical parameters

    Systém na hlášení a řešení požadavků od zákazníka na SW a technickou podporu. Hlavní výhodou je propojení systému pro evidenci a správu servisních požadavků a informačního systému. Úvodní pokus o naprogramování webové aplikace byl v průběhu projektu nahrazen konfigurovatelným prostředím JIRA service desk, který byl následně propojen na informační systém. Propojení bylo realizováno jinou metodou než v případě ostatních zmíněných produktů, hlavně z důvodu ověření možnosti naprogramování externího modulu pomocí platformy .NET v jazyce C# s vvyužitím knihovny EConnect.dll. V rámci projektu byl jako hlavní prvek výzkumu řešeno právě propojení na informační systém a implementace aplikace pro zpracování dat. Tato cesta se ukázala z pohledu budoucího použití jako nejlepší s ohledem na oddělení uživatelského rozhraní, možnost customizace a změny EPR systému.

  • Economical parameters

    Příliš brzy pro vyhodnocení ekonomických parametrů výstupu.

  • Owner IČO

    46343601

  • Owner name

    EPRIN spol. s r.o.