From consumer to loyalty
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F11%3A%230000018" target="_blank" >RIV/29142890:_____/11:#0000018 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Od spotřebitele k loajalitě
Original language description
Příspěvek se zabývá vybranými aspekty zákaznické loajality uživatelů značky Škoda a analyzuje výsledky výzkumu nákupního chování opakovaných uživatelů dané značky se zaměřením na potenciální věrnostní program a typizování motivačních pobídek.
Czech name
Od spotřebitele k loajalitě
Czech description
Příspěvek se zabývá vybranými aspekty zákaznické loajality uživatelů značky Škoda a analyzuje výsledky výzkumu nákupního chování opakovaných uživatelů dané značky se zaměřením na potenciální věrnostní program a typizování motivačních pobídek.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference SEMAFOR 2011
ISBN
978-80-225-3262-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
31-39
Publisher name
Ekonomická univerzita
Place of publication
Bratislava, Slovensko
Event location
Bratislava, Slovensko
Event date
Jan 1, 2011
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—