All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

VIM Model for Valuing Brands with Negative Impact on Consumer´s Buying Behaviour

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F13%3A%230000060" target="_blank" >RIV/29142890:_____/13:#0000060 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    VIM model pro ocenění značky se zápornou relevancí v nákupním rozhodování

  • Original language description

    Silná značka umožňující jednoznačnou identifikaci produktů konkrétního výrobce, se na konkurenčním trhu často stává jedním z nejhodnotnějších aktiv. Její přínos se ve finanční rovině projevuje obvykle nárůstem příjmů a poklesem jejich rizikovosti. Z finančního hlediska je zřejmé, že kladná hodnota značky vzniká tehdy, jestliže rizikově očištěné přínosy značky (vyšší výnosy nebo nižší náklady) převáží náklady (investice) nutné pro vybudování a udržení hodnoty značky. Zatímco silným značkám je věnována velká řada teoretických i empirických studií, je řešení problematiky negativních asociací spojených se značkou a důsledků pro podnik opomíjeno. Cílem tohoto příspěvku je navrhnout metodologický aparát umožňující stanovení hodnoty značky v případě, že je značka spojena s natolik negativními asociacemi zákazníků, že působí v nákupním rozhodování jako faktor odrazující od koupě. Na základě toho je možno vyhodnotit, jakým způsobem značka ovlivňuje tvorbu hodnoty podniku a nakolik výhodnou inve

  • Czech name

    VIM model pro ocenění značky se zápornou relevancí v nákupním rozhodování

  • Czech description

    Silná značka umožňující jednoznačnou identifikaci produktů konkrétního výrobce, se na konkurenčním trhu často stává jedním z nejhodnotnějších aktiv. Její přínos se ve finanční rovině projevuje obvykle nárůstem příjmů a poklesem jejich rizikovosti. Z finančního hlediska je zřejmé, že kladná hodnota značky vzniká tehdy, jestliže rizikově očištěné přínosy značky (vyšší výnosy nebo nižší náklady) převáží náklady (investice) nutné pro vybudování a udržení hodnoty značky. Zatímco silným značkám je věnována velká řada teoretických i empirických studií, je řešení problematiky negativních asociací spojených se značkou a důsledků pro podnik opomíjeno. Cílem tohoto příspěvku je navrhnout metodologický aparát umožňující stanovení hodnoty značky v případě, že je značka spojena s natolik negativními asociacemi zákazníků, že působí v nákupním rozhodování jako faktor odrazující od koupě. Na základě toho je možno vyhodnotit, jakým způsobem značka ovlivňuje tvorbu hodnoty podniku a nakolik výhodnou inve

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Finanční řízení podniků a finančních institucí

  • ISBN

    978-80-248-3172-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    11

  • Pages from-to

    380-390

  • Publisher name

    VŠB-TU Ostrava

  • Place of publication

    Ostrava

  • Event location

    Ostrava

  • Event date

    Jan 1, 2013

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article