All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Applying the VIM Model on Valuing Brands with Negative Impact on Consumer?s Buying Behaviour

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F13%3A%230000070" target="_blank" >RIV/29142890:_____/13:#0000070 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Aplikace VIM modelu na ocenění značek charakteristických zápornou relevancí v nákupním rozhodování spotřebitele

  • Original language description

    Článek se zaměřuje na v literatuře prozatím opomíjený případ ocenění značky za situace, že tato oceňovaná značka vyvolává u spotřebitelů spíše negativní emoce a přispívá tak v konečném důsledku k ničení tvorby hodnoty vlastního kapitálu společnosti. Po vymezení pojmů ochranná známka, značka, obchodní firma a brand equity, jsou popsány a ekonomicky odůvodněny modifikace modelu VIM a postup ocenění značky vyznačující se zápornou relevancí při nákupním rozhodování u spotřebitelů. Článek je zakončen ilustrativní případovou studií, kde jsou ukázány hlavní výpočtové kroky a principy ocenění. Závěr poukazuje na hlavní obtíže při ocenění značky vyznačující se zmíněnými charakteristikami.

  • Czech name

    Aplikace VIM modelu na ocenění značek charakteristických zápornou relevancí v nákupním rozhodování spotřebitele

  • Czech description

    Článek se zaměřuje na v literatuře prozatím opomíjený případ ocenění značky za situace, že tato oceňovaná značka vyvolává u spotřebitelů spíše negativní emoce a přispívá tak v konečném důsledku k ničení tvorby hodnoty vlastního kapitálu společnosti. Po vymezení pojmů ochranná známka, značka, obchodní firma a brand equity, jsou popsány a ekonomicky odůvodněny modifikace modelu VIM a postup ocenění značky vyznačující se zápornou relevancí při nákupním rozhodování u spotřebitelů. Článek je zakončen ilustrativní případovou studií, kde jsou ukázány hlavní výpočtové kroky a principy ocenění. Závěr poukazuje na hlavní obtíže při ocenění značky vyznačující se zmíněnými charakteristikami.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Oceňování

  • ISSN

    1213-8223

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    6

  • Issue of the periodical within the volume

    4

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    14

  • Pages from-to

    3-16

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database