Project method of teaching of Mar - keting at university
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F17%3AN0000003" target="_blank" >RIV/29142890:_____/17:N0000003 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://www.mins.sk/wp-content/uploads/2018/01/MSI_v12_iss4.pdf" target="_blank" >https://www.mins.sk/wp-content/uploads/2018/01/MSI_v12_iss4.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Projektová výuka předmětu Marketing na VŠ
Original language description
Příspěvek je zaměřen na prezentaci prvotního šetření dopadů vybrané výukové metody, a to projektové výuky, na přístup studentů, rozvoj jejich kompetencí a výsledky závěrečného testování v souvislosti s výukou předmětu marketing. V první části je pozornost zaměřena na stručné představení projektové metody, následuje nejprve obecné vymezení nástrojů této formy výuky a také prezentace konkrétní pomůcky v podobě vybraného počítačového programu. Poté jsou zařazeny komentované výsledky šetření v podobě komparace dvou skupin studentů vyučovaných rozličnými výukovými metodami. V závěru je shrnut nástin návazného výzkumu a naznačen přínos projektové výuky pro budoucí profesní život studentů.
Czech name
Projektová výuka předmětu Marketing na VŠ
Czech description
Příspěvek je zaměřen na prezentaci prvotního šetření dopadů vybrané výukové metody, a to projektové výuky, na přístup studentů, rozvoj jejich kompetencí a výsledky závěrečného testování v souvislosti s výukou předmětu marketing. V první části je pozornost zaměřena na stručné představení projektové metody, následuje nejprve obecné vymezení nástrojů této formy výuky a také prezentace konkrétní pomůcky v podobě vybraného počítačového programu. Poté jsou zařazeny komentované výsledky šetření v podobě komparace dvou skupin studentů vyučovaných rozličnými výukovými metodami. V závěru je shrnut nástin návazného výzkumu a naznačen přínos projektové výuky pro budoucí profesní život studentů.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Marketing Science and Inspirations
ISSN
1338-7944
e-ISSN
—
Volume of the periodical
XII
Issue of the periodical within the volume
4
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
9
Pages from-to
42-50
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—