Strategy of green marketing focused on Czech generation Y
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F18%3A00033906" target="_blank" >RIV/29142890:_____/18:00033906 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Strategie green markteringu zaměřená na českou generaci Y
Original language description
Příspěvek prezentuje výsledek projektu zaměřeného na vnímání zelených řešení generací Y. Cílem tohoto projektu bylo v konečné fázi navrhnout strategii green marketingu automobilových společností s ohledem na tyto jejich dosavadní aktivity. Doporučení současně odrážejí vnímání zelených řešení českou generací Y.
Czech name
Strategie green markteringu zaměřená na českou generaci Y
Czech description
Příspěvek prezentuje výsledek projektu zaměřeného na vnímání zelených řešení generací Y. Cílem tohoto projektu bylo v konečné fázi navrhnout strategii green marketingu automobilových společností s ohledem na tyto jejich dosavadní aktivity. Doporučení současně odrážejí vnímání zelených řešení českou generací Y.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Manažment v teórii a praxi
ISSN
1336-7137
e-ISSN
—
Volume of the periodical
14
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
8
Pages from-to
12-19
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—