All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

GREEN MARKETING IN ENVIRONMENTAL CRISIS

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F18%3A00034282" target="_blank" >RIV/29142890:_____/18:00034282 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Green marketing v případě environmentální krize

  • Original language description

    Příspěvek má za cíl poskytnout pohled na vnímání zelené marketingové komunikace automobilek českými spotřebiteli a především nastínit nutnost komunikace v případě environmentální krize. Zelená řešení jsou velmi diskutovaným tématem, spotřebitele zajímá ochrana životního prostředí a především to, jak automobilky nakládají s přírodními zdroji a jak přistupují k ochraně životního prostředí při své činnosti. Zelená řešení často bývají reakcí na environmentální skandály provázející automobilový průmysl. Automobilky musí se zákazníky komunikovat a reagovat novými opatřeními na krize plynoucí z environmentálních problémů.

  • Czech name

    Green marketing v případě environmentální krize

  • Czech description

    Příspěvek má za cíl poskytnout pohled na vnímání zelené marketingové komunikace automobilek českými spotřebiteli a především nastínit nutnost komunikace v případě environmentální krize. Zelená řešení jsou velmi diskutovaným tématem, spotřebitele zajímá ochrana životního prostředí a především to, jak automobilky nakládají s přírodními zdroji a jak přistupují k ochraně životního prostředí při své činnosti. Zelená řešení často bývají reakcí na environmentální skandály provázející automobilový průmysl. Automobilky musí se zákazníky komunikovat a reagovat novými opatřeními na krize plynoucí z environmentálních problémů.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50802 - Media and socio-cultural communication

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Crisis Management and Crisis Situations Solution

  • ISBN

    978-80-7454-821-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    111-118

  • Publisher name

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Place of publication

    Zlín, Česká republika

  • Event location

    Zlín, Česká republika

  • Event date

    Jan 1, 2018

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article