GREEN MARKETING IN ENVIRONMENTAL CRISIS
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F18%3A00034282" target="_blank" >RIV/29142890:_____/18:00034282 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Green marketing v případě environmentální krize
Original language description
Příspěvek má za cíl poskytnout pohled na vnímání zelené marketingové komunikace automobilek českými spotřebiteli a především nastínit nutnost komunikace v případě environmentální krize. Zelená řešení jsou velmi diskutovaným tématem, spotřebitele zajímá ochrana životního prostředí a především to, jak automobilky nakládají s přírodními zdroji a jak přistupují k ochraně životního prostředí při své činnosti. Zelená řešení často bývají reakcí na environmentální skandály provázející automobilový průmysl. Automobilky musí se zákazníky komunikovat a reagovat novými opatřeními na krize plynoucí z environmentálních problémů.
Czech name
Green marketing v případě environmentální krize
Czech description
Příspěvek má za cíl poskytnout pohled na vnímání zelené marketingové komunikace automobilek českými spotřebiteli a především nastínit nutnost komunikace v případě environmentální krize. Zelená řešení jsou velmi diskutovaným tématem, spotřebitele zajímá ochrana životního prostředí a především to, jak automobilky nakládají s přírodními zdroji a jak přistupují k ochraně životního prostředí při své činnosti. Zelená řešení často bývají reakcí na environmentální skandály provázející automobilový průmysl. Automobilky musí se zákazníky komunikovat a reagovat novými opatřeními na krize plynoucí z environmentálních problémů.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50802 - Media and socio-cultural communication
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Crisis Management and Crisis Situations Solution
ISBN
978-80-7454-821-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
111-118
Publisher name
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Place of publication
Zlín, Česká republika
Event location
Zlín, Česká republika
Event date
Jan 1, 2018
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—