Analysis of using inductive and deductive approach in mathematical textbooks at secondary school
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13420%2F11%3A43878336" target="_blank" >RIV/44555601:13420/11:43878336 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Analýza využívání induktivních a deduktivních přístupů v učebnicích matematiky pro střední školy.
Original language description
V článku jsou popsány induktivní deduktivní přístupy využívané v učebnicích matematiky pro střední školy. A je zde prezentován výsledek analýzy procentuálního využívání těchto přístupů v učebnicích.
Czech name
Analýza využívání induktivních a deduktivních přístupů v učebnicích matematiky pro střední školy.
Czech description
V článku jsou popsány induktivní deduktivní přístupy využívané v učebnicích matematiky pro střední školy. A je zde prezentován výsledek analýzy procentuálního využívání těchto přístupů v učebnicích.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/EE2.3.09.0121" target="_blank" >EE2.3.09.0121: Courses in Basics of Research for Students of Doctoral Study Programmes</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
e-Pedagogium
ISSN
1213-7499
e-ISSN
—
Volume of the periodical
2011
Issue of the periodical within the volume
—
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
19
Pages from-to
120-138
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—