All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Pupil Competence in Technical Literacy in Terms of External Influences

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13420%2F12%3A43884770" target="_blank" >RIV/44555601:13420/12:43884770 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Kompetence žáka v oblasti technické gramotnosti z hlediska vnějších vlivů

  • Original language description

    Uvedený příspěvek zkoumá problematiku "klíčových kompetencí", které se v našich vzdělávacích programech objevují jako závazný požadavek na výsledky vzdělávání žáků, odrážející znalosti, dovednosti a postoje žáků, které běžně potřebujeme ve svém životě akteré jsou využitelné v mnoha životních i pracovních situacích. Technická výchova má jistě svá specifika a na kompetence v oblasti technické gramotnosti mohou velkou měrou působit vnější vlivy jak školního, tak mimoškolního prostředí. Cílem příspěvku jetuto problematiku ukázat v možné závislosti vnějších vlivů působících na žáka v souvislosti s kompetencemi v oblasti technické gramotnosti.

  • Czech name

    Kompetence žáka v oblasti technické gramotnosti z hlediska vnějších vlivů

  • Czech description

    Uvedený příspěvek zkoumá problematiku "klíčových kompetencí", které se v našich vzdělávacích programech objevují jako závazný požadavek na výsledky vzdělávání žáků, odrážející znalosti, dovednosti a postoje žáků, které běžně potřebujeme ve svém životě akteré jsou využitelné v mnoha životních i pracovních situacích. Technická výchova má jistě svá specifika a na kompetence v oblasti technické gramotnosti mohou velkou měrou působit vnější vlivy jak školního, tak mimoškolního prostředí. Cílem příspěvku jetuto problematiku ukázat v možné závislosti vnějších vlivů působících na žáka v souvislosti s kompetencemi v oblasti technické gramotnosti.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/EE2.3.09.0121" target="_blank" >EE2.3.09.0121: Courses in Basics of Research for Students of Doctoral Study Programmes</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Technika a vzdelávanie

  • ISSN

    1338-9742

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    1

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    3

  • Pages from-to

    24-26

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database