Problems of diagnostic testing results of instruction with application of the active construction of cognition in teaching chemistry.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F01%3A00001339" target="_blank" >RIV/44555601:13430/01:00001339 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Problematika diagnostiky výsledků výuky při aplikaci metody aktivní konstrukce poznatků do výuky chemie.
Original language description
Aktivní konstrukce poznatků byla experimentálně uplatněna jako způsob řízení učební činnosti žáků v 8. ročnících ZŠ ve výuce chemie. Výsledky výuky byly diagnostikovány pomocí didaktického testu a porovnány s výsledky tradičně provedené výuky.
Czech name
Problematika diagnostiky výsledků výuky při aplikaci metody aktivní konstrukce poznatků do výuky chemie.
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2001
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Nové možnosti vzdělávání a pedagogický výzkum.
ISBN
80-7042-181-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
61-64
Publisher name
Ostravská univerzita v Ostravě
Place of publication
Ostrava, ČR
Event location
Ostrava
Event date
Jan 1, 2001
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—