The active construction of cognition as perspective possibility of modernization in teaching chemistry.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F01%3A00001476" target="_blank" >RIV/44555601:13430/01:00001476 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Aktivní konstrukce poznatků jako perspektivní možnost modernizace ve výuce chemie
Original language description
V našem školství probíhá výuka stále transmisivním způsobem.Progresivní je zejména využití konstruktivistických metod výuky. Jsou dobře použitelné ve výuce chemie na základní škole. V článku jsou popisovány zkušenosti s praktickým provedením této výuky.
Czech name
Aktivní konstrukce poznatků jako perspektivní možnost modernizace ve výuce chemie
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2001
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník příspěvků z workshopu s mezinárodní účastí "Změny ve výuce v souvislosti s proměnami ve společnosti"
ISBN
80-7044-380-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
47-52
Publisher name
Pedagogická fakulta UJEP
Place of publication
Ústí nad Labem, ČR
Event location
Ústí nad Labem
Event date
Oct 25, 2001
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—