All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Control of instructional activities (like active construction knowledge pupil)

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F02%3A00001714" target="_blank" >RIV/44555601:13430/02:00001714 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/44555601:13510/03:00002122 RIV/44555601:13510/04:00002469

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Řízení učební činnosti (jako aktivní konstrukce poznání žáka)

  • Original language description

    Řízení učební činnosti jako aktivní konstrukce poznání žáka je jednou z možností, z cest, jak řídit učební činnost žáků. Aktivní konstrukce poznání vychází z konstruktivistického pojetí. To staví na konstrukci, výstavbě poznání, kde základním aktérem, "konstruktérem poznání" je dítě, žák. Při poznávání je brána v úvahu osobní zkušenost žáka s tématem. Školní učení, které má vést k trvalým výsledkům, je často dlouhodobým, pracným zpřesňováním, propracováním každodenních zkušeností, spočívá v neustálém dialogu mezi subjektem, tj. žákem, který se učí, a dalším subjektem, tj. učitelem, který je nositelem cíle, ale i bohatstvím lidských zkušeností i znalcem podstaty procesu učení. Důležitým předpokladem konstruktivistického pojetí je položení výchozího boduvzdělávacího procesu do místa, kde je žák, jehož mysl se orientuje v komplexním prostředí a je zaměřena na vytváření celkového obrazu. Učení je zároveň sociální proces, nastává tehdy, když jedinci spolu-pracují na budování - konstrukci sd

  • Czech name

    Řízení učební činnosti (jako aktivní konstrukce poznání žáka)

  • Czech description

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    Result was created during the realization of more than one project. More information in the Projects tab.

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2004

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    80-7044-545-1

  • Number of pages

    135

  • Publisher name

    Acta Universitatis Purkynianae Ústí n. L.

  • Place of publication

    Ústí n. L.

  • UT code for WoS book