Some results of research in the pedagogical effectiveness of the chemical education videoprogrammes
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F02%3A00002323" target="_blank" >RIV/44555601:13430/02:00002323 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Některé závěry z výzkumu pedagogické efektivity chemických výukových videopořadů
Original language description
Rozebírán je význam videopořadů ve výuce. Výzkum je zaměřen na stanovení pedagogické účinnosti vybraných výukových videopořadů. Ta byla stanovována v porovnání s klasickým vyučovacím procesem na základních a středních školách. V závěru jsou charakterizovány podmínky pro optimální použití videopořadu ve vzdělávacím procesu
Czech name
Některé závěry z výzkumu pedagogické efektivity chemických výukových videopořadů
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2002
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Acta facultatis paedagogicae universitatis Tyrnaviensis
ISBN
80-89074-47-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
185-191
Publisher name
Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Place of publication
Trnava
Event location
Smolenice, Slovenská republika
Event date
Jan 1, 2002
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—