Children's conceptions of phenomena life at nursery school pupils
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F05%3A00003115" target="_blank" >RIV/44555601:13430/05:00003115 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Dětská pojetí fenoménu život u žáků mateřské školy
Original language description
Dětská pojetí fenoménů velmi silně ovlivňují jejich proces poznávání a učení. Prezentovaný výzkum se zaměřil na kvalitativní studii chápání fenoménu život u dětí speciální mateřské školy. Jako výzkumné metody byly využity analýza dětské kresby v kombinaci s interview, dále pak děti volily z nabízených obrázků ty, které nejvíce odpovídaly jejich chápání života. Pro každý subjekt výzkumu bylo provedeno individuální vyhodnocení.
Czech name
Dětská pojetí fenoménu život u žáků mateřské školy
Czech description
Dětská pojetí fenoménů velmi silně ovlivňují jejich proces poznávání a učení. Prezentovaný výzkum se zaměřil na kvalitativní studii chápání fenoménu život u dětí speciální mateřské školy. Jako výzkumné metody byly využity analýza dětské kresby v kombinaci s interview, dále pak děti volily z nabízených obrázků ty, které nejvíce odpovídaly jejich chápání života. Pro každý subjekt výzkumu bylo provedeno individuální vyhodnocení.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/1J037%2F05-DP2" target="_blank" >1J037/05-DP2: The Causes and Mechanisms of the Creation of Educational Barriers of Different Sociocultural Background Members and the Formulation of the Strategies for their Surmounting.</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Pedagogický výzkum-reflexe společenských potřeb a očekávání?
ISBN
80-244-1079-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
60-63
Publisher name
Univerzita Palackého v Olomouci
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Sep 13, 2005
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—