Contemporary state of children?s concptions research
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F05%3A00003117" target="_blank" >RIV/44555601:13430/05:00003117 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Současný stav výzkumu dětských pojetí
Original language description
V práci jsou uvedeny výsledky obsahové analýzy informačních zdrojů o diagnostice prekonceptů. Analyzovány byly zdroje od roku 1992. Metaanalýza byla zaměřena na tato kritéria: věková úroveň probandů, obory, diagnostické metody.
Czech name
Současný stav výzkumu dětských pojetí
Czech description
V práci jsou uvedeny výsledky obsahové analýzy informačních zdrojů o diagnostice prekonceptů. Analyzovány byly zdroje od roku 1992. Metaanalýza byla zaměřena na tato kritéria: věková úroveň probandů, obory, diagnostické metody.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/1J037%2F05-DP2" target="_blank" >1J037/05-DP2: The Causes and Mechanisms of the Creation of Educational Barriers of Different Sociocultural Background Members and the Formulation of the Strategies for their Surmounting.</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Současné trendy v přírodovědném vzdělávání
ISBN
80-7044-696-X
Number of pages of the result
14
Pages from-to
61-74
Number of pages of the book
—
Publisher name
Univerzita J.E.Purkyně v Ústí nad Labem
Place of publication
Ústí nad Labem
UT code for WoS chapter
—