All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Principles for right creation, using and evaluation of item-response tests in teachers preparation

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F06%3A00004701" target="_blank" >RIV/44555601:13430/06:00004701 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Zásady správné tvorby, použití a hodnocení didaktických testů v přípravě budoucích učitelů

  • Original language description

    V příspěvku je diskutována problematika didaktického testování ve školní praxi. Didaktické testování je nejrozšířenější diagnostickou metodou. Během své profesní kariéry ji mnohokrát aplikuje každý učitel. Při tvorbě ?teacher made? testů postupují učitelé často intuitivně a ignorují i základní pravidla pro tvorbu kvalitního didaktického testu. Přitom lze konstatovat, že používání didaktických testů je na základních i středních školách velice rozšířené a prožívá svůj boom. V příspěvku jsou diskutovány nejběžnější chyby, ke kterým dochází při didaktickém testování v našich školách. Dále bude představena koncepce interaktivní elektronické cvičebnice zaměřené na konstrukci, použití a vyhodnocení didaktických testů.

  • Czech name

    Zásady správné tvorby, použití a hodnocení didaktických testů v přípravě budoucích učitelů

  • Czech description

    V příspěvku je diskutována problematika didaktického testování ve školní praxi. Didaktické testování je nejrozšířenější diagnostickou metodou. Během své profesní kariéry ji mnohokrát aplikuje každý učitel. Při tvorbě ?teacher made? testů postupují učitelé často intuitivně a ignorují i základní pravidla pro tvorbu kvalitního didaktického testu. Přitom lze konstatovat, že používání didaktických testů je na základních i středních školách velice rozšířené a prožívá svůj boom. V příspěvku jsou diskutovány nejběžnější chyby, ke kterým dochází při didaktickém testování v našich školách. Dále bude představena koncepce interaktivní elektronické cvičebnice zaměřené na konstrukci, použití a vyhodnocení didaktických testů.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2006

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Aktuální aspekty pregraduální přípravy a postgraduálního vzdělávání učitelů chemie

  • ISBN

    80-7368-244-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Ostravská univerzita

  • Place of publication

    Ostrava

  • Event location

    Ostrava

  • Event date

    Jun 21, 2006

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article