Principles for right creation, using and evaluation of item-response tests in teachers preparation
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F06%3A00004701" target="_blank" >RIV/44555601:13430/06:00004701 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Zásady správné tvorby, použití a hodnocení didaktických testů v přípravě budoucích učitelů
Original language description
V příspěvku je diskutována problematika didaktického testování ve školní praxi. Didaktické testování je nejrozšířenější diagnostickou metodou. Během své profesní kariéry ji mnohokrát aplikuje každý učitel. Při tvorbě ?teacher made? testů postupují učitelé často intuitivně a ignorují i základní pravidla pro tvorbu kvalitního didaktického testu. Přitom lze konstatovat, že používání didaktických testů je na základních i středních školách velice rozšířené a prožívá svůj boom. V příspěvku jsou diskutovány nejběžnější chyby, ke kterým dochází při didaktickém testování v našich školách. Dále bude představena koncepce interaktivní elektronické cvičebnice zaměřené na konstrukci, použití a vyhodnocení didaktických testů.
Czech name
Zásady správné tvorby, použití a hodnocení didaktických testů v přípravě budoucích učitelů
Czech description
V příspěvku je diskutována problematika didaktického testování ve školní praxi. Didaktické testování je nejrozšířenější diagnostickou metodou. Během své profesní kariéry ji mnohokrát aplikuje každý učitel. Při tvorbě ?teacher made? testů postupují učitelé často intuitivně a ignorují i základní pravidla pro tvorbu kvalitního didaktického testu. Přitom lze konstatovat, že používání didaktických testů je na základních i středních školách velice rozšířené a prožívá svůj boom. V příspěvku jsou diskutovány nejběžnější chyby, ke kterým dochází při didaktickém testování v našich školách. Dále bude představena koncepce interaktivní elektronické cvičebnice zaměřené na konstrukci, použití a vyhodnocení didaktických testů.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Aktuální aspekty pregraduální přípravy a postgraduálního vzdělávání učitelů chemie
ISBN
80-7368-244-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
—
Publisher name
Ostravská univerzita
Place of publication
Ostrava
Event location
Ostrava
Event date
Jun 21, 2006
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—