All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The branch didactics again on the crossroad

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F09%3A00005203" target="_blank" >RIV/44555601:13430/09:00005203 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Oborové didaktiky opět na křižovatce

  • Original language description

    V článku jsou prezentovány současné problémy rozvoje oborových didaktik v České republice, které souvisí s jejich postupným etablováním jako samostatných vědeckých disciplín. Diskutovány jsou otázky související s nerovnoměrností jejich vývoje a jejich postupného vymezování se vůči původním vědním oborům. Pozornost je věnována i personálnímu zajištění oborových didaktik a důsledkům, které má toto personální zajištění pro rozvoj a směřování oborové didaktiky. Předkládány jsou otázky týkající se kompetencíoborových didaktiků a jejich optimální kvalifikace. Závěr článku je věnován rámcovému vymezení hlavních oblastí činnosti oborových didaktik, ve kterých jsou jako samostatné vědecké disciplíny nezastupitelné.

  • Czech name

    Oborové didaktiky opět na křižovatce

  • Czech description

    V článku jsou prezentovány současné problémy rozvoje oborových didaktik v České republice, které souvisí s jejich postupným etablováním jako samostatných vědeckých disciplín. Diskutovány jsou otázky související s nerovnoměrností jejich vývoje a jejich postupného vymezování se vůči původním vědním oborům. Pozornost je věnována i personálnímu zajištění oborových didaktik a důsledkům, které má toto personální zajištění pro rozvoj a směřování oborové didaktiky. Předkládány jsou otázky týkající se kompetencíoborových didaktiků a jejich optimální kvalifikace. Závěr článku je věnován rámcovému vymezení hlavních oblastí činnosti oborových didaktik, ve kterých jsou jako samostatné vědecké disciplíny nezastupitelné.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA406%2F09%2F0359" target="_blank" >GA406/09/0359: Possibilities and Limits of Real and Virtual Environment Interaction in Primary Science Education</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Pomáhající profese v reflexi aktuálních společenských proměn

  • ISBN

    978-80-7414-123-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Univerzita J.E.Purkyně v Ústí nad Labem

  • Place of publication

    Ústí nad Labem

  • Event location

    Ústí nad Labem

  • Event date

    Apr 23, 2008

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article