Pros and Cons of A Chemistry Experiment at Schools
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F09%3A00005205" target="_blank" >RIV/44555601:13430/09:00005205 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Lesk a bída školního chemického experimentu
Original language description
Článek je teoreticko-odbornou studií zabývající se problematikou školního chemického experimentu a perspektiv jeho využívání jako didaktické interpretace obsahu při výuce chemie především na vyšších stupních víceletých gymnázií. V článku jsou diskutoványmožné příčiny postupného vymizení demonstračních i žákovských školních experimentů z výuky chemie na gymnáziích. Analyzovány jsou příčiny kurikulární, převládající učební strategie žáků a vyučovací styly učitelů, význam počátečních fází chemického vzdělávání pro práci se školními chemickými experimenty a stručně jsou zmiňovány rovněž genderové diference a některé aspekty pregraduální přípravy budoucích učitelů ve vztahu k diskutované problematice.
Czech name
Lesk a bída školního chemického experimentu
Czech description
Článek je teoreticko-odbornou studií zabývající se problematikou školního chemického experimentu a perspektiv jeho využívání jako didaktické interpretace obsahu při výuce chemie především na vyšších stupních víceletých gymnázií. V článku jsou diskutoványmožné příčiny postupného vymizení demonstračních i žákovských školních experimentů z výuky chemie na gymnáziích. Analyzovány jsou příčiny kurikulární, převládající učební strategie žáků a vyučovací styly učitelů, význam počátečních fází chemického vzdělávání pro práci se školními chemickými experimenty a stručně jsou zmiňovány rovněž genderové diference a některé aspekty pregraduální přípravy budoucích učitelů ve vztahu k diskutované problematice.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F09%2F0359" target="_blank" >GA406/09/0359: Possibilities and Limits of Real and Virtual Environment Interaction in Primary Science Education</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX.
ISBN
978-80-7041-827-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
—
Publisher name
Gaudeamus
Place of publication
Hradec Králové
Event location
Hradec Králové
Event date
Sep 15, 2009
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—