All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Pros and Cons of A Chemistry Experiment at Schools

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F09%3A00005205" target="_blank" >RIV/44555601:13430/09:00005205 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Lesk a bída školního chemického experimentu

  • Original language description

    Článek je teoreticko-odbornou studií zabývající se problematikou školního chemického experimentu a perspektiv jeho využívání jako didaktické interpretace obsahu při výuce chemie především na vyšších stupních víceletých gymnázií. V článku jsou diskutoványmožné příčiny postupného vymizení demonstračních i žákovských školních experimentů z výuky chemie na gymnáziích. Analyzovány jsou příčiny kurikulární, převládající učební strategie žáků a vyučovací styly učitelů, význam počátečních fází chemického vzdělávání pro práci se školními chemickými experimenty a stručně jsou zmiňovány rovněž genderové diference a některé aspekty pregraduální přípravy budoucích učitelů ve vztahu k diskutované problematice.

  • Czech name

    Lesk a bída školního chemického experimentu

  • Czech description

    Článek je teoreticko-odbornou studií zabývající se problematikou školního chemického experimentu a perspektiv jeho využívání jako didaktické interpretace obsahu při výuce chemie především na vyšších stupních víceletých gymnázií. V článku jsou diskutoványmožné příčiny postupného vymizení demonstračních i žákovských školních experimentů z výuky chemie na gymnáziích. Analyzovány jsou příčiny kurikulární, převládající učební strategie žáků a vyučovací styly učitelů, význam počátečních fází chemického vzdělávání pro práci se školními chemickými experimenty a stručně jsou zmiňovány rovněž genderové diference a některé aspekty pregraduální přípravy budoucích učitelů ve vztahu k diskutované problematice.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA406%2F09%2F0359" target="_blank" >GA406/09/0359: Possibilities and Limits of Real and Virtual Environment Interaction in Primary Science Education</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX.

  • ISBN

    978-80-7041-827-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Gaudeamus

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    Hradec Králové

  • Event date

    Sep 15, 2009

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article