All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Kindergarten and Primary School Children´s Conception of Addictions

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F09%3A00005206" target="_blank" >RIV/44555601:13430/09:00005206 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Dětské pojetí závislosti u žáků mateřské a základní školy

  • Original language description

    Článek je původní výzkumnou prací zabývající se problematikou výzkumu dětského pojetí závislosti u žáků mateřské školy, 3., 5., 7. a 9. ročníků základní školy. Výzkumný vzorek tvořilo 20 žáků mateřské školy a vždy po 40 respondentech na každé další ze zvolených věkových úrovní. Hlavní použitou výzkumnou metodou bylo pojmové mapování a jako doplňkové metody bylo použito rozhovoru (u žáků mateřské školy) a škálování. Pojmy použité respondenty v pojmových mapách byly grupovány do 8 základních grup (psychoaktivní látky, pojmy asociované s psychoaktivními látkami, fyziologické potřeby, návykové a impulzivní poruchy, novodobé nelátkové závislosti, volnočasové aktivity, sociální vazby, peníze). Byly sledovány a diskutovány semilongitudinální rozdíly v dětskémpojetí závislosti mezi žáky sledovaných věkových úrovní.

  • Czech name

    Dětské pojetí závislosti u žáků mateřské a základní školy

  • Czech description

    Článek je původní výzkumnou prací zabývající se problematikou výzkumu dětského pojetí závislosti u žáků mateřské školy, 3., 5., 7. a 9. ročníků základní školy. Výzkumný vzorek tvořilo 20 žáků mateřské školy a vždy po 40 respondentech na každé další ze zvolených věkových úrovní. Hlavní použitou výzkumnou metodou bylo pojmové mapování a jako doplňkové metody bylo použito rozhovoru (u žáků mateřské školy) a škálování. Pojmy použité respondenty v pojmových mapách byly grupovány do 8 základních grup (psychoaktivní látky, pojmy asociované s psychoaktivními látkami, fyziologické potřeby, návykové a impulzivní poruchy, novodobé nelátkové závislosti, volnočasové aktivity, sociální vazby, peníze). Byly sledovány a diskutovány semilongitudinální rozdíly v dětskémpojetí závislosti mezi žáky sledovaných věkových úrovní.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA406%2F09%2F0367" target="_blank" >GA406/09/0367: Construction, Validation and Standartization of Instrument Diagnosing Antisocial Behavior</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX.

  • ISBN

    978-80-7041-827-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    11

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Gaudeamus

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    Hradec Králové

  • Event date

    Sep 15, 2009

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article