Kindergarten and Primary School Children´s Conception of Addictions
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F09%3A00005206" target="_blank" >RIV/44555601:13430/09:00005206 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Dětské pojetí závislosti u žáků mateřské a základní školy
Original language description
Článek je původní výzkumnou prací zabývající se problematikou výzkumu dětského pojetí závislosti u žáků mateřské školy, 3., 5., 7. a 9. ročníků základní školy. Výzkumný vzorek tvořilo 20 žáků mateřské školy a vždy po 40 respondentech na každé další ze zvolených věkových úrovní. Hlavní použitou výzkumnou metodou bylo pojmové mapování a jako doplňkové metody bylo použito rozhovoru (u žáků mateřské školy) a škálování. Pojmy použité respondenty v pojmových mapách byly grupovány do 8 základních grup (psychoaktivní látky, pojmy asociované s psychoaktivními látkami, fyziologické potřeby, návykové a impulzivní poruchy, novodobé nelátkové závislosti, volnočasové aktivity, sociální vazby, peníze). Byly sledovány a diskutovány semilongitudinální rozdíly v dětskémpojetí závislosti mezi žáky sledovaných věkových úrovní.
Czech name
Dětské pojetí závislosti u žáků mateřské a základní školy
Czech description
Článek je původní výzkumnou prací zabývající se problematikou výzkumu dětského pojetí závislosti u žáků mateřské školy, 3., 5., 7. a 9. ročníků základní školy. Výzkumný vzorek tvořilo 20 žáků mateřské školy a vždy po 40 respondentech na každé další ze zvolených věkových úrovní. Hlavní použitou výzkumnou metodou bylo pojmové mapování a jako doplňkové metody bylo použito rozhovoru (u žáků mateřské školy) a škálování. Pojmy použité respondenty v pojmových mapách byly grupovány do 8 základních grup (psychoaktivní látky, pojmy asociované s psychoaktivními látkami, fyziologické potřeby, návykové a impulzivní poruchy, novodobé nelátkové závislosti, volnočasové aktivity, sociální vazby, peníze). Byly sledovány a diskutovány semilongitudinální rozdíly v dětskémpojetí závislosti mezi žáky sledovaných věkových úrovní.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F09%2F0367" target="_blank" >GA406/09/0367: Construction, Validation and Standartization of Instrument Diagnosing Antisocial Behavior</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX.
ISBN
978-80-7041-827-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
11
Pages from-to
—
Publisher name
Gaudeamus
Place of publication
Hradec Králové
Event location
Hradec Králové
Event date
Sep 15, 2009
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—