All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Logical thinking and individual development through mathematical games

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F12%3A43884490" target="_blank" >RIV/44555601:13430/12:43884490 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Logické myšlení jedince a jeho rozvoj pomocí matematických her

  • Original language description

    V rámci výzkumu s cílem zmapovat úroveň a vývoj logického myšlení jedince byli respondenti na různých typech škol podrobeni testu logického myšlení a testu inteligence. Následně se s respondenty opakovaně hrály vybrané matematické hry a zkoumalo se, jaknavzájem korelují úroveň logického myšlení dítěte, jeho IQ a jeho schopnost dobře hrát vybranou matematickou hru. Příspěvek obsahuje fakta charakterizující úroveň logického myšlení dětí na základních školách a studentů středních škol a poukazuje na nejzávažnější chyby, kterých se respondenti při svých úvahách dopouštějí.

  • Czech name

    Logické myšlení jedince a jeho rozvoj pomocí matematických her

  • Czech description

    V rámci výzkumu s cílem zmapovat úroveň a vývoj logického myšlení jedince byli respondenti na různých typech škol podrobeni testu logického myšlení a testu inteligence. Následně se s respondenty opakovaně hrály vybrané matematické hry a zkoumalo se, jaknavzájem korelují úroveň logického myšlení dítěte, jeho IQ a jeho schopnost dobře hrát vybranou matematickou hru. Příspěvek obsahuje fakta charakterizující úroveň logického myšlení dětí na základních školách a studentů středních škol a poukazuje na nejzávažnější chyby, kterých se respondenti při svých úvahách dopouštějí.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Matematika 5

  • ISBN

    978-80-244-3048-5

  • ISSN

    0862-9765

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    93-98

  • Publisher name

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Place of publication

    Olomouc

  • Event location

    Olomouc

  • Event date

    Apr 25, 2012

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article