All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Class Management in the Context of Students´Social Supports

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F17%3A43892955" target="_blank" >RIV/44555601:13430/17:43892955 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.csm-praha.cz/userfiles/Dokumenty/Sbornk%20pspvk%20-%20VI%20%20konference_fin_k%20zaven.pdf" target="_blank" >http://www.csm-praha.cz/userfiles/Dokumenty/Sbornk%20pspvk%20-%20VI%20%20konference_fin_k%20zaven.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Třídní management v kontextu šociálních opor žáků

  • Original language description

    Čtvrtstoletí změn v české společnosti zasáhlo svými projevy i fungování škol a jejich managementu. Posun role školy v povinném vzdělávání v důsledku změn vnějšího prostředí se promítl i do požadavků na způsob práce třídního managementu. Jeho úspěšnost ? ve smyslu dosahování výchovně vzdělávacích cílů ? nelze sledovat mimo kontext sociálních opor žáků, tj. mimo jejich rodinné zázemí. Příspěvek otvírá řadu otázek souvisejících s efektivností třídního managementu v povinném vzdělávání a polemizuje o nástrojích, které má k dispozici.

  • Czech name

    Třídní management v kontextu šociálních opor žáků

  • Czech description

    Čtvrtstoletí změn v české společnosti zasáhlo svými projevy i fungování škol a jejich managementu. Posun role školy v povinném vzdělávání v důsledku změn vnějšího prostředí se promítl i do požadavků na způsob práce třídního managementu. Jeho úspěšnost ? ve smyslu dosahování výchovně vzdělávacích cílů ? nelze sledovat mimo kontext sociálních opor žáků, tj. mimo jejich rodinné zázemí. Příspěvek otvírá řadu otázek souvisejících s efektivností třídního managementu v povinném vzdělávání a polemizuje o nástrojích, které má k dispozici.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Aktuální přístupy managementu vzdělávání

  • ISBN

    978-80-7290-958-2

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    101-107

  • Publisher name

    CŠM Karlova Univerzita

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    CŠM Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy Praha

  • Event date

    Apr 21, 2017

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article