All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Scientific literacy of teachers in primary education in the context of international research

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F18%3A43894379" target="_blank" >RIV/44555601:13430/18:43894379 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/sa_2018.pdf" target="_blank" >http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/sa_2018.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Přírodovědná gramotnost učitelů 1. stupně základní školy v kontextu mezinárodních výzkumů

  • Original language description

    Česká republika se od počátku 90. let zúčastnila celé řady mezinárodních šetření zaměřených na zjišťování výsledků ve vzdělávání. Výzkumy byly orientovány na různé oblasti vzdělávání a na různé věkově kategorie žáků a poskytly řadu cenných informací o českém vzdělávacím systému. V roce 2015 uplynulo 20 let od okamžiku, kdy byly v českých školách poprvé administrovány testy a dotazníky výzkumu TIMSS (Trends in International Mathematics and Science Study), zjišťující úroveň vědomostí a dovedností žáků 4. a 8. ročníků povinné školní docházky v matematice a přírodních vědách. Provedený výzkum se zaměřil na korelaci vybraných výsledků dotazníkových položek odpovědí 262 učitelů z České republiky a 351 učitelů ze Singapuru v rámci šetření TIMSS 2015 zaměřených na oblast sebedůvěry učitelů v činnostech při výuce přírodovědy a položek týkajících se vzdělávacích strategií.

  • Czech name

    Přírodovědná gramotnost učitelů 1. stupně základní školy v kontextu mezinárodních výzkumů

  • Czech description

    Česká republika se od počátku 90. let zúčastnila celé řady mezinárodních šetření zaměřených na zjišťování výsledků ve vzdělávání. Výzkumy byly orientovány na různé oblasti vzdělávání a na různé věkově kategorie žáků a poskytly řadu cenných informací o českém vzdělávacím systému. V roce 2015 uplynulo 20 let od okamžiku, kdy byly v českých školách poprvé administrovány testy a dotazníky výzkumu TIMSS (Trends in International Mathematics and Science Study), zjišťující úroveň vědomostí a dovedností žáků 4. a 8. ročníků povinné školní docházky v matematice a přírodních vědách. Provedený výzkum se zaměřil na korelaci vybraných výsledků dotazníkových položek odpovědí 262 učitelů z České republiky a 351 učitelů ze Singapuru v rámci šetření TIMSS 2015 zaměřených na oblast sebedůvěry učitelů v činnostech při výuce přírodovědy a položek týkajících se vzdělávacích strategií.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sapere Aude 2018 - Učitel, žák, psycholog

  • ISBN

    978-80-87952-25-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    159-168

  • Publisher name

    Magnanimitas

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    Hradec Králové

  • Event date

    May 28, 2018

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article