All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Development of scientific literacy of pupils in primary school in the context of international research

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F18%3A43894380" target="_blank" >RIV/44555601:13430/18:43894380 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/quaere_2018.pdf" target="_blank" >http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/quaere_2018.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Rozvíjení přírodovědné gramotnosti u žáků 1. stupně základní školy v kontextu mezinárodních výzkum

  • Original language description

    Příspěvek se zaměřuje na rozvíjení přírodovědné gramotnosti u žáků prvního stupně základní školy v kontextu mezinárodních výzkumů. Provedený výzkum se zaměřil na komparaci výsledků mezinárodního šetření TIMSS (Trends in International Mathematics and Science Study), zjišťující úroveň vědomostí a dovedností žáků 4. a 8. ročníků povinné školní docházky v matematice a přírodních vědách. Pozornost byla zaměřena na korelaci vybraných výsledků dotazníkových položek odpovědí žáků z České republiky a Finska zaměřených na vztah žáků k výuce přírodovědy v závislosti na jejich hodnocení řízení učebního procesu. Příspěvek reflektuje klíčové aspekty související s tímto výzkumem a poskytuje také určitý náhled na pojem přírodovědné gramotnosti v rámci primárního vzdělávání.

  • Czech name

    Rozvíjení přírodovědné gramotnosti u žáků 1. stupně základní školy v kontextu mezinárodních výzkum

  • Czech description

    Příspěvek se zaměřuje na rozvíjení přírodovědné gramotnosti u žáků prvního stupně základní školy v kontextu mezinárodních výzkumů. Provedený výzkum se zaměřil na komparaci výsledků mezinárodního šetření TIMSS (Trends in International Mathematics and Science Study), zjišťující úroveň vědomostí a dovedností žáků 4. a 8. ročníků povinné školní docházky v matematice a přírodních vědách. Pozornost byla zaměřena na korelaci vybraných výsledků dotazníkových položek odpovědí žáků z České republiky a Finska zaměřených na vztah žáků k výuce přírodovědy v závislosti na jejich hodnocení řízení učebního procesu. Příspěvek reflektuje klíčové aspekty související s tímto výzkumem a poskytuje také určitý náhled na pojem přírodovědné gramotnosti v rámci primárního vzdělávání.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    QUAERE 2018

  • ISBN

    978-80-87952-26-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    685-693

  • Publisher name

    Magnanimitas

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    Hradec Králové

  • Event date

    Jun 27, 2018

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article