Development of scientific literacy of pupils in primary school in the context of international research
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F18%3A43894380" target="_blank" >RIV/44555601:13430/18:43894380 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/quaere_2018.pdf" target="_blank" >http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/quaere_2018.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Rozvíjení přírodovědné gramotnosti u žáků 1. stupně základní školy v kontextu mezinárodních výzkum
Original language description
Příspěvek se zaměřuje na rozvíjení přírodovědné gramotnosti u žáků prvního stupně základní školy v kontextu mezinárodních výzkumů. Provedený výzkum se zaměřil na komparaci výsledků mezinárodního šetření TIMSS (Trends in International Mathematics and Science Study), zjišťující úroveň vědomostí a dovedností žáků 4. a 8. ročníků povinné školní docházky v matematice a přírodních vědách. Pozornost byla zaměřena na korelaci vybraných výsledků dotazníkových položek odpovědí žáků z České republiky a Finska zaměřených na vztah žáků k výuce přírodovědy v závislosti na jejich hodnocení řízení učebního procesu. Příspěvek reflektuje klíčové aspekty související s tímto výzkumem a poskytuje také určitý náhled na pojem přírodovědné gramotnosti v rámci primárního vzdělávání.
Czech name
Rozvíjení přírodovědné gramotnosti u žáků 1. stupně základní školy v kontextu mezinárodních výzkum
Czech description
Příspěvek se zaměřuje na rozvíjení přírodovědné gramotnosti u žáků prvního stupně základní školy v kontextu mezinárodních výzkumů. Provedený výzkum se zaměřil na komparaci výsledků mezinárodního šetření TIMSS (Trends in International Mathematics and Science Study), zjišťující úroveň vědomostí a dovedností žáků 4. a 8. ročníků povinné školní docházky v matematice a přírodních vědách. Pozornost byla zaměřena na korelaci vybraných výsledků dotazníkových položek odpovědí žáků z České republiky a Finska zaměřených na vztah žáků k výuce přírodovědy v závislosti na jejich hodnocení řízení učebního procesu. Příspěvek reflektuje klíčové aspekty související s tímto výzkumem a poskytuje také určitý náhled na pojem přírodovědné gramotnosti v rámci primárního vzdělávání.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
QUAERE 2018
ISBN
978-80-87952-26-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
685-693
Publisher name
Magnanimitas
Place of publication
Hradec Králové
Event location
Hradec Králové
Event date
Jun 27, 2018
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—