All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Scientific Literacy of Primary School Pupils Within the Context of International Research

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F19%3A43894609" target="_blank" >RIV/44555601:13430/19:43894609 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://kpv.fp.tul.cz/konference-2018/ppppp" target="_blank" >https://kpv.fp.tul.cz/konference-2018/ppppp</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Přírodovědná gramotnost u žáků 1. stupně základní školy v kontextu mezinárodních výzkumů

  • Original language description

    Příspěvek se zaměřuje na přírodovědnou gramotnost u žáků 1. stupně základní školy vkontextu mezinárodního šetření TIMSS (Trends in International Mathematicsand Science Study), zjišťující úroveň vědomostí a dovedností žáků 4. a 8. ročníků povinné školní docházky vmatematice a přírodních vědách. Cílem tohoto příspěvku je reflektovat klíčové aspekty související stímto výzkumem. Dále poskytnout určitý náhled na provedený výzkum, který se zaměřil na oblast sebedůvěry učitelů včinnostech při výuce přírodovědy avzdělávacích strategií.

  • Czech name

    Přírodovědná gramotnost u žáků 1. stupně základní školy v kontextu mezinárodních výzkumů

  • Czech description

    Příspěvek se zaměřuje na přírodovědnou gramotnost u žáků 1. stupně základní školy vkontextu mezinárodního šetření TIMSS (Trends in International Mathematicsand Science Study), zjišťující úroveň vědomostí a dovedností žáků 4. a 8. ročníků povinné školní docházky vmatematice a přírodních vědách. Cílem tohoto příspěvku je reflektovat klíčové aspekty související stímto výzkumem. Dále poskytnout určitý náhled na provedený výzkum, který se zaměřil na oblast sebedůvěry učitelů včinnostech při výuce přírodovědy avzdělávacích strategií.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    5PP Prostor pro primární a preprimární pedagogy

  • ISBN

    978-80-7494-463-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    129-133

  • Publisher name

    Technická univerzita v Liberci Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická Katedra primárního vzdělávání

  • Place of publication

    Liberec

  • Event location

    Liberec

  • Event date

    Oct 18, 2018

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article