Perspectives of science education in teachers in the context of international research
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F19%3A43894607" target="_blank" >RIV/44555601:13430/19:43894607 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://kamv.cz/sbornik-vd-2018.pdf" target="_blank" >http://kamv.cz/sbornik-vd-2018.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Perspektivy přírodovědného vzdělávání u učitelů v kontextu mezinárodních výzkumů
Original language description
Příspěvek vychází z výzkumné analýzy šetření PISA 2015 (Programme for International Student Assessment), zjišťující úroveň čtenářské, matematické a přírodovědné gramotnosti patnáctiletých žáků, kteří se ve většině zúčastněných zemí nacházejí v posledních ročnících povinné školní docházky. Článek reflektuje provedený výzkum zaměřený na korelaci výsledků dotazníkových položek odpovědí 903 učitelů v rámci šetření PISA 2015 zaměřených na míru sebedůvěry učitelů ve vybraných činnostech a situací, ke kterým dochází v hodinách přírodovědných předmětů.
Czech name
Perspektivy přírodovědného vzdělávání u učitelů v kontextu mezinárodních výzkumů
Czech description
Příspěvek vychází z výzkumné analýzy šetření PISA 2015 (Programme for International Student Assessment), zjišťující úroveň čtenářské, matematické a přírodovědné gramotnosti patnáctiletých žáků, kteří se ve většině zúčastněných zemí nacházejí v posledních ročnících povinné školní docházky. Článek reflektuje provedený výzkum zaměřený na korelaci výsledků dotazníkových položek odpovědí 903 učitelů v rámci šetření PISA 2015 zaměřených na míru sebedůvěry učitelů ve vybraných činnostech a situací, ke kterým dochází v hodinách přírodovědných předmětů.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Vzdělávání dospělých 2018 - transformace v éře digitalizace a umělé intelignece
ISBN
978-80-906894-4-2
ISSN
—
e-ISSN
2571-385X
Number of pages
9
Pages from-to
345-353
Publisher name
Česká andragogická společnost
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Dec 11, 2018
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—