Inclusion coordinator at school
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F19%3A43895367" target="_blank" >RIV/44555601:13430/19:43895367 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Koordinátor inkluze ve škole
Original language description
Publikace je výstupem klíčové aktivity s názvem Podpora školních poradenských pracovišť - pilotní ověřování pozice koordinátor inkluze ve škole. Text je zaměřen na představení pozice koordinátora inkluze a struktury jeho činností v kontextu snahy o rozvoj inkluzivního prostředí škol hlavního výchovně vzdělávacího proudu. Kromě představení samotného konceptu inkluzivního vzdělávání a pojetí práce koordinátora inkluze jako jednoho z nástrojů podpory kvality edukačního procesu, obsahuje publikace rovněž praktického průvodce všemi důležitými aspekty činnosti pedagogů vykonávající tuto pozici v rámci školního poradenského pracoviště. Text je určen jak akademickým pracovníkům zabývajícím se přípravou pedagogických pracovníků, tak představitelům managementu škol, poradenským pracovníkům ve školách a v neposlední řadě samotným pedagogům v každodenní edukační realitě. Všem výše uvedeným skupinám umožňuje čerpat poznatky pro podporu rozvoje kvality vzdělávací praxe postavené na principech inkluzivního vzdělávání.
Czech name
Koordinátor inkluze ve škole
Czech description
Publikace je výstupem klíčové aktivity s názvem Podpora školních poradenských pracovišť - pilotní ověřování pozice koordinátor inkluze ve škole. Text je zaměřen na představení pozice koordinátora inkluze a struktury jeho činností v kontextu snahy o rozvoj inkluzivního prostředí škol hlavního výchovně vzdělávacího proudu. Kromě představení samotného konceptu inkluzivního vzdělávání a pojetí práce koordinátora inkluze jako jednoho z nástrojů podpory kvality edukačního procesu, obsahuje publikace rovněž praktického průvodce všemi důležitými aspekty činnosti pedagogů vykonávající tuto pozici v rámci školního poradenského pracoviště. Text je určen jak akademickým pracovníkům zabývajícím se přípravou pedagogických pracovníků, tak představitelům managementu škol, poradenským pracovníkům ve školách a v neposlední řadě samotným pedagogům v každodenní edukační realitě. Všem výše uvedeným skupinám umožňuje čerpat poznatky pro podporu rozvoje kvality vzdělávací praxe postavené na principech inkluzivního vzdělávání.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7561-199-4
Number of pages
180
Publisher name
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně
Place of publication
Ústí nad Labem
UT code for WoS book
—