All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Comparison of the cognitive skills of younger school pupils from a different sociocultural environment

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F20%3A43895686" target="_blank" >RIV/44555601:13430/20:43895686 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://drive.google.com/file/d/16Att6XpD9aA5elKJQprGJJf5h6bnX7iM/view" target="_blank" >https://drive.google.com/file/d/16Att6XpD9aA5elKJQprGJJf5h6bnX7iM/view</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Komparace kognitivních schopností žáků mladšího školního věku z odlišného sociokulturního prostředí

  • Original language description

    Příspěvek se zaměřuje na komparaci kognitivních schopností žáků mladšího školního věku z odlišného sociokulturního prostředí. Výzkumné šetření bylo provedeno standardizovaným Testem kognitivních schopností (TKS), umožňujícím posoudit schopnosti pracovat se symboly představujícími slova, množství, prostorové, geometrické nebo obrazové vzorce. Výzkumný záměr byl realizován na vzorku 321 vybraných respondentů v Ústeckém kraji. Daný výzkumný soubor byl dále vnitřně diferencován, a to z hlediska pohlaví. Text reflektuje klíčové aspekty související s tímto výzkumem.

  • Czech name

    Komparace kognitivních schopností žáků mladšího školního věku z odlišného sociokulturního prostředí

  • Czech description

    Příspěvek se zaměřuje na komparaci kognitivních schopností žáků mladšího školního věku z odlišného sociokulturního prostředí. Výzkumné šetření bylo provedeno standardizovaným Testem kognitivních schopností (TKS), umožňujícím posoudit schopnosti pracovat se symboly představujícími slova, množství, prostorové, geometrické nebo obrazové vzorce. Výzkumný záměr byl realizován na vzorku 321 vybraných respondentů v Ústeckém kraji. Daný výzkumný soubor byl dále vnitřně diferencován, a to z hlediska pohlaví. Text reflektuje klíčové aspekty související s tímto výzkumem.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Speciální pedagogika

  • ISSN

    1211-2720

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    30

  • Issue of the periodical within the volume

    1-2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    20

  • Pages from-to

    45-64

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database