Comparison of the cognitive skills of younger school pupils from a different sociocultural environment
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F20%3A43895686" target="_blank" >RIV/44555601:13430/20:43895686 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://drive.google.com/file/d/16Att6XpD9aA5elKJQprGJJf5h6bnX7iM/view" target="_blank" >https://drive.google.com/file/d/16Att6XpD9aA5elKJQprGJJf5h6bnX7iM/view</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Komparace kognitivních schopností žáků mladšího školního věku z odlišného sociokulturního prostředí
Original language description
Příspěvek se zaměřuje na komparaci kognitivních schopností žáků mladšího školního věku z odlišného sociokulturního prostředí. Výzkumné šetření bylo provedeno standardizovaným Testem kognitivních schopností (TKS), umožňujícím posoudit schopnosti pracovat se symboly představujícími slova, množství, prostorové, geometrické nebo obrazové vzorce. Výzkumný záměr byl realizován na vzorku 321 vybraných respondentů v Ústeckém kraji. Daný výzkumný soubor byl dále vnitřně diferencován, a to z hlediska pohlaví. Text reflektuje klíčové aspekty související s tímto výzkumem.
Czech name
Komparace kognitivních schopností žáků mladšího školního věku z odlišného sociokulturního prostředí
Czech description
Příspěvek se zaměřuje na komparaci kognitivních schopností žáků mladšího školního věku z odlišného sociokulturního prostředí. Výzkumné šetření bylo provedeno standardizovaným Testem kognitivních schopností (TKS), umožňujícím posoudit schopnosti pracovat se symboly představujícími slova, množství, prostorové, geometrické nebo obrazové vzorce. Výzkumný záměr byl realizován na vzorku 321 vybraných respondentů v Ústeckém kraji. Daný výzkumný soubor byl dále vnitřně diferencován, a to z hlediska pohlaví. Text reflektuje klíčové aspekty související s tímto výzkumem.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Speciální pedagogika
ISSN
1211-2720
e-ISSN
—
Volume of the periodical
30
Issue of the periodical within the volume
1-2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
20
Pages from-to
45-64
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—