All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Reaction on "Criticism of the text Říčan J. et al. - Comparison of the quality of the teacher made tests with achievement tests and their influence on the success of pupils: case study. Scientia in educatione, 12(2), 2021"

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F22%3A43897034" target="_blank" >RIV/44555601:13430/22:43897034 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://ojs.cuni.cz/scied/article/view/2192" target="_blank" >https://ojs.cuni.cz/scied/article/view/2192</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.14712/18047106.2192" target="_blank" >10.14712/18047106.2192</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Reakce na "Kritika textu Říčan J. et al. - Komparace kvality tzv. teacher made testů s didaktickými testy a jejich vliv na úspěšnost žáků: případová studie. Scientia in educatione, 12(2), 2021"

  • Original language description

    Příspěvek reaguje na kritiku textu publikovaného stejnými autory s názvem &quot;Komparace kvality tzv. teacher made testů s didaktickými testy a jejich vliv na úspěšnost žáků: případová studie&quot;. Autoři ve svém příspěvku reagují kritické komentáře hodnotitele, přičemž se snaží vysvětlil zamýšlený cíl původní studie, její reliabilitu a validitu, včetně formy psaného projevu.

  • Czech name

    Reakce na "Kritika textu Říčan J. et al. - Komparace kvality tzv. teacher made testů s didaktickými testy a jejich vliv na úspěšnost žáků: případová studie. Scientia in educatione, 12(2), 2021"

  • Czech description

    Příspěvek reaguje na kritiku textu publikovaného stejnými autory s názvem &quot;Komparace kvality tzv. teacher made testů s didaktickými testy a jejich vliv na úspěšnost žáků: případová studie&quot;. Autoři ve svém příspěvku reagují kritické komentáře hodnotitele, přičemž se snaží vysvětlil zamýšlený cíl původní studie, její reliabilitu a validitu, včetně formy psaného projevu.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Scientia in educatione

  • ISSN

    1804-7106

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    12

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    42-45

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database