Reaction on "Criticism of the text Říčan J. et al. - Comparison of the quality of the teacher made tests with achievement tests and their influence on the success of pupils: case study. Scientia in educatione, 12(2), 2021"
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F22%3A43897034" target="_blank" >RIV/44555601:13430/22:43897034 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://ojs.cuni.cz/scied/article/view/2192" target="_blank" >https://ojs.cuni.cz/scied/article/view/2192</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.14712/18047106.2192" target="_blank" >10.14712/18047106.2192</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Reakce na "Kritika textu Říčan J. et al. - Komparace kvality tzv. teacher made testů s didaktickými testy a jejich vliv na úspěšnost žáků: případová studie. Scientia in educatione, 12(2), 2021"
Original language description
Příspěvek reaguje na kritiku textu publikovaného stejnými autory s názvem "Komparace kvality tzv. teacher made testů s didaktickými testy a jejich vliv na úspěšnost žáků: případová studie". Autoři ve svém příspěvku reagují kritické komentáře hodnotitele, přičemž se snaží vysvětlil zamýšlený cíl původní studie, její reliabilitu a validitu, včetně formy psaného projevu.
Czech name
Reakce na "Kritika textu Říčan J. et al. - Komparace kvality tzv. teacher made testů s didaktickými testy a jejich vliv na úspěšnost žáků: případová studie. Scientia in educatione, 12(2), 2021"
Czech description
Příspěvek reaguje na kritiku textu publikovaného stejnými autory s názvem "Komparace kvality tzv. teacher made testů s didaktickými testy a jejich vliv na úspěšnost žáků: případová studie". Autoři ve svém příspěvku reagují kritické komentáře hodnotitele, přičemž se snaží vysvětlil zamýšlený cíl původní studie, její reliabilitu a validitu, včetně formy psaného projevu.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2022
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Scientia in educatione
ISSN
1804-7106
e-ISSN
—
Volume of the periodical
12
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
5
Pages from-to
42-45
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—