Exploring stress coping strategies in relation to selected professional characteristics of educators in foster care settings
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F24%3A43898516" target="_blank" >RIV/44555601:13430/24:43898516 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Zkoumání strategií zvládání stresu ve vztahu k vybraným profesním charakteristikám u vychovatelů v zařízeních náhradní výchovné péče
Original language description
Předmětem publikace (monografie) je tematika strategií zvládání stresu ve vztahu k vybraným profesním charakteristikám u vychovatelů v zařízeních náhradní výchovné péče.Teoretická část se úzce dotýká vymezení základních relevantních témat souvisejících s popisovanou problematikou. Celkově má tato část za cíl poskytnout komplexní teoretický rámec pro pochopení výchovy a hledat odpovědi na témata dotýkající se profesních charakteristik a strategií zvládání stresu u vychovatelů ve školských zařízeních pro výkon ústavní a ochranné výchovy.Výzkumná část je zaloena na komparaci Bochumského osobnostního dotazníku a Strategií zvládání stresu SVF 78. v rámci vzorku 377 vychovatelů pracujících v systému školských zařízení pro výkon ústavní a ochranné výchovy. Průměrný věk všech respondentů dosahoval 42 let, přičem průměrná délka jejich praxe byla 11 let. Konstatujeme zjištění pouze dílčích signifikantně významných rozdílů ve vztahu k vybraným profesním charakteristikám a strategiím zvládání stresu u námi vybraného vzorku.
Czech name
Zkoumání strategií zvládání stresu ve vztahu k vybraným profesním charakteristikám u vychovatelů v zařízeních náhradní výchovné péče
Czech description
Předmětem publikace (monografie) je tematika strategií zvládání stresu ve vztahu k vybraným profesním charakteristikám u vychovatelů v zařízeních náhradní výchovné péče.Teoretická část se úzce dotýká vymezení základních relevantních témat souvisejících s popisovanou problematikou. Celkově má tato část za cíl poskytnout komplexní teoretický rámec pro pochopení výchovy a hledat odpovědi na témata dotýkající se profesních charakteristik a strategií zvládání stresu u vychovatelů ve školských zařízeních pro výkon ústavní a ochranné výchovy.Výzkumná část je zaloena na komparaci Bochumského osobnostního dotazníku a Strategií zvládání stresu SVF 78. v rámci vzorku 377 vychovatelů pracujících v systému školských zařízení pro výkon ústavní a ochranné výchovy. Průměrný věk všech respondentů dosahoval 42 let, přičem průměrná délka jejich praxe byla 11 let. Konstatujeme zjištění pouze dílčích signifikantně významných rozdílů ve vztahu k vybraným profesním charakteristikám a strategiím zvládání stresu u námi vybraného vzorku.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2024
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7561-477-3
Number of pages
143
Publisher name
Univerzita J. E. Purkyně v Ústí nad Labem
Place of publication
Ústí nad Labem
UT code for WoS book
—