All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Strategic marketing of geography education: The example of the "company" Geographical Olympiad

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13440%2F16%3A43887652" target="_blank" >RIV/44555601:13440/16:43887652 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://geography.cz/informace-cgs/wp-content/uploads/downloads/2016/04/icgs012016_kucerova.pdf" target="_blank" >http://geography.cz/informace-cgs/wp-content/uploads/downloads/2016/04/icgs012016_kucerova.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Strategický marketing geografického vzdělávání: příklad "firmy" Zeměpisná olympiáda

  • Original language description

    Článek zaměřuje pozornost na strategický marketing vědního oboru geografie, resp. školního předmětu zeměpis na příkladu jejich oborové soutěže, Zeměpisné olympiády, kterou staví do paralely s řízením firmy. Klade si za cíl vyvolat diskuzi geografické komunity k problematice marketingu geografie, k utváření identity a relevance oboru. Text záměrně zdůrazňuje ekonomický pohled na geografické vzdělávání a méně pozornosti věnuje jeho kurikulárním aspektům. Příspěvek nejprve stručně reflektuje postavení geografie a zeměpisu ve společnosti. Následně zavádí pojmy z oblasti strategického marketingu a představuje firmu Zeměpisná olympiáda (ZO) a její produkt. Poté jsou s využitím empirického materiálu hodnoceny výsledky čtyřletého řízení ZO ve vztahu k image a relevanci značky geografie. V závěru předkládá geografické obci otázky, které se zdají v tomto kontextu nevyřešené.

  • Czech name

    Strategický marketing geografického vzdělávání: příklad "firmy" Zeměpisná olympiáda

  • Czech description

    Článek zaměřuje pozornost na strategický marketing vědního oboru geografie, resp. školního předmětu zeměpis na příkladu jejich oborové soutěže, Zeměpisné olympiády, kterou staví do paralely s řízením firmy. Klade si za cíl vyvolat diskuzi geografické komunity k problematice marketingu geografie, k utváření identity a relevance oboru. Text záměrně zdůrazňuje ekonomický pohled na geografické vzdělávání a méně pozornosti věnuje jeho kurikulárním aspektům. Příspěvek nejprve stručně reflektuje postavení geografie a zeměpisu ve společnosti. Následně zavádí pojmy z oblasti strategického marketingu a představuje firmu Zeměpisná olympiáda (ZO) a její produkt. Poté jsou s využitím empirického materiálu hodnoceny výsledky čtyřletého řízení ZO ve vztahu k image a relevanci značky geografie. V závěru předkládá geografické obci otázky, které se zdají v tomto kontextu nevyřešené.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Informace České geografické společnosti

  • ISSN

    1213-1075

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    35

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    21

  • Pages from-to

    26-46

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database