Pupil's assumptions for problem solving - comparison of results of pupils of high schools and secondary schools
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13440%2F22%3A43897176" target="_blank" >RIV/44555601:13440/22:43897176 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.jcmf.zcu.cz/konference/setkani2022/srni2022.pdf" target="_blank" >http://www.jcmf.zcu.cz/konference/setkani2022/srni2022.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Předpoklady žáka pro řešení úloh ? srovnání výsledků žáků víceletých gymnázií a základních škol
Original language description
V tomto příspěvku předkládáme výsledky srovnání Matematického výkonového testu a soutěže Matematický klokan s výsledky testů, které sledují proměnné, jež jsme určili jako související se schopností žáků řešit matematické úlohy, a to v rámci srovnání žáků základních škol s věkově odpovídajícími žáky víceletých gymnázií.
Czech name
Předpoklady žáka pro řešení úloh ? srovnání výsledků žáků víceletých gymnázií a základních škol
Czech description
V tomto příspěvku předkládáme výsledky srovnání Matematického výkonového testu a soutěže Matematický klokan s výsledky testů, které sledují proměnné, jež jsme určili jako související se schopností žáků řešit matematické úlohy, a to v rámci srovnání žáků základních škol s věkově odpovídajícími žáky víceletých gymnázií.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
<a href="/en/project/TL02000200" target="_blank" >TL02000200: Pupils' difficulties in mathematical problem-solving: diagnostics, analysis of causes and measures for their elimination</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2022
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol 2022
ISBN
978-80-86843-76-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
185-192
Publisher name
Vydavatelský servis, Republikánská 28, Plzeň
Place of publication
Plzeň
Event location
Srní
Event date
Nov 3, 2022
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—