All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Cognitive conflict as a learning strategy - the case of triangular inequality

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13440%2F22%3A43897560" target="_blank" >RIV/44555601:13440/22:43897560 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.jcmf.zcu.cz/konference/setkani2022/srni2022.pdf" target="_blank" >http://www.jcmf.zcu.cz/konference/setkani2022/srni2022.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Kognitivní konflikt jako výuková strategie - případ trojúhelníkové nerovnosti

  • Original language description

    Jedním z pilířů výuky matematiky je konceptuální porozumění žáků. K tomu mohou učitelé využívat mimo řady jiných strategii kognitivního konfliktu. Předpokládají, že žák v důsledku konfrontace s kognitivním konfliktem, posune své porozumění určitému pojmu k ?lepší&quot; znalosti. To ale nastat vůbec nemusí. Žák nemusí vůbec jádro kognitivního konfliktu odhalit, nebo ho nevyřeší žádoucím způsobem. Na konkrétním případu v kontextu trojúhelníkové nerovnosti ukážeme v příspěvku různé způsoby vypořádání se s kognitivním konfliktem různými žáky.

  • Czech name

    Kognitivní konflikt jako výuková strategie - případ trojúhelníkové nerovnosti

  • Czech description

    Jedním z pilířů výuky matematiky je konceptuální porozumění žáků. K tomu mohou učitelé využívat mimo řady jiných strategii kognitivního konfliktu. Předpokládají, že žák v důsledku konfrontace s kognitivním konfliktem, posune své porozumění určitému pojmu k ?lepší&quot; znalosti. To ale nastat vůbec nemusí. Žák nemusí vůbec jádro kognitivního konfliktu odhalit, nebo ho nevyřeší žádoucím způsobem. Na konkrétním případu v kontextu trojúhelníkové nerovnosti ukážeme v příspěvku různé způsoby vypořádání se s kognitivním konfliktem různými žáky.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Setkání učitelů matemtiky všech typů a stupňů škol 2022

  • ISBN

    978-80-86843-76-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    125-131

  • Publisher name

    Vydavatelský servis

  • Place of publication

    Plzeň

  • Event location

    Srní

  • Event date

    Nov 3, 2022

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article