All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Teaching Management in English - Implicit Learning and Construction of Knowledge

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13510%2F05%3A00003196" target="_blank" >RIV/44555601:13510/05:00003196 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Implicitní učení a konstrukce znalostí při výuce managementu v AJ

  • Original language description

    Výuka cizích jazyků byla celosvětově po dlouhou dobu jednostranně explicitně orientována. Ke změně tohoto negativního trendu došlo až v poslední době, a to prostřednictvím podpory implicitních učebních procesů. Explicitní učení je vysoce selektivní, neboť předpokládá deduktivní myšlení a při řešení problémů se zaměřuje jen na několik proměnných. Při implicitním neboli "neselektivním" učení studenti sledují všechny proměnné a pokouší se pojmout veškeré eventuality mezi nimi Tento druh učení hraje velmi důležitou roli v sociálním konstruktivismu a jeho konstrukci znalostí založené na tvorbě komunity, v níž si studenti konstruují své osobní znalosti prostřednictvím diskuze se svými spolužáky.

  • Czech name

    Implicitní učení a konstrukce znalostí při výuce managementu v AJ

  • Czech description

    Výuka cizích jazyků byla celosvětově po dlouhou dobu jednostranně explicitně orientována. Ke změně tohoto negativního trendu došlo až v poslední době, a to prostřednictvím podpory implicitních učebních procesů. Explicitní učení je vysoce selektivní, neboť předpokládá deduktivní myšlení a při řešení problémů se zaměřuje jen na několik proměnných. Při implicitním neboli "neselektivním" učení studenti sledují všechny proměnné a pokouší se pojmout veškeré eventuality mezi nimi Tento druh učení hraje velmi důležitou roli v sociálním konstruktivismu a jeho konstrukci znalostí založené na tvorbě komunity, v níž si studenti konstruují své osobní znalosti prostřednictvím diskuze se svými spolužáky.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA402%2F03%2F1347" target="_blank" >GA402/03/1347: The Economoc Aspects of Educational Development in Usti n.L. Region</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2005

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Moderní přístupy k výuce cizích jazyků na vysoké škole

  • ISBN

    80-7044-694-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    142-147

  • Publisher name

    FSE UJEP Ústí nad Labem

  • Place of publication

    UJEP Ústí nad Labem

  • Event location

    FSE UJEP Ústí nad Labem

  • Event date

    Sep 7, 2005

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article