Teaching Management in English - Implicit Learning and Construction of Knowledge
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13510%2F05%3A00003196" target="_blank" >RIV/44555601:13510/05:00003196 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Implicitní učení a konstrukce znalostí při výuce managementu v AJ
Original language description
Výuka cizích jazyků byla celosvětově po dlouhou dobu jednostranně explicitně orientována. Ke změně tohoto negativního trendu došlo až v poslední době, a to prostřednictvím podpory implicitních učebních procesů. Explicitní učení je vysoce selektivní, neboť předpokládá deduktivní myšlení a při řešení problémů se zaměřuje jen na několik proměnných. Při implicitním neboli "neselektivním" učení studenti sledují všechny proměnné a pokouší se pojmout veškeré eventuality mezi nimi Tento druh učení hraje velmi důležitou roli v sociálním konstruktivismu a jeho konstrukci znalostí založené na tvorbě komunity, v níž si studenti konstruují své osobní znalosti prostřednictvím diskuze se svými spolužáky.
Czech name
Implicitní učení a konstrukce znalostí při výuce managementu v AJ
Czech description
Výuka cizích jazyků byla celosvětově po dlouhou dobu jednostranně explicitně orientována. Ke změně tohoto negativního trendu došlo až v poslední době, a to prostřednictvím podpory implicitních učebních procesů. Explicitní učení je vysoce selektivní, neboť předpokládá deduktivní myšlení a při řešení problémů se zaměřuje jen na několik proměnných. Při implicitním neboli "neselektivním" učení studenti sledují všechny proměnné a pokouší se pojmout veškeré eventuality mezi nimi Tento druh učení hraje velmi důležitou roli v sociálním konstruktivismu a jeho konstrukci znalostí založené na tvorbě komunity, v níž si studenti konstruují své osobní znalosti prostřednictvím diskuze se svými spolužáky.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F03%2F1347" target="_blank" >GA402/03/1347: The Economoc Aspects of Educational Development in Usti n.L. Region</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Moderní přístupy k výuce cizích jazyků na vysoké škole
ISBN
80-7044-694-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
142-147
Publisher name
FSE UJEP Ústí nad Labem
Place of publication
UJEP Ústí nad Labem
Event location
FSE UJEP Ústí nad Labem
Event date
Sep 7, 2005
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—