Constructivism as a Paradigm for Teaching and Learning
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13510%2F14%3A43886653" target="_blank" >RIV/44555601:13510/14:43886653 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://paideia.pedf.cuni.cz/download/smejkalova.pdf" target="_blank" >http://paideia.pedf.cuni.cz/download/smejkalova.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
K pojetí konstruktivismu jakožto modernímu paradigmatu vzdělávání
Original language description
Konstruktivismus je teorie poznání, ve které je kladen důraz na aktivní proces vytváření vědění a získávání poznatků. Předložený text se zabývá charakteristikou konstruktivistických teorií vzdělávání, obzvláště otázkou, jak se poznatky konstruktivistickéteorie poznání mohou projevit v konstruktivistické didaktice.
Czech name
K pojetí konstruktivismu jakožto modernímu paradigmatu vzdělávání
Czech description
Konstruktivismus je teorie poznání, ve které je kladen důraz na aktivní proces vytváření vědění a získávání poznatků. Předložený text se zabývá charakteristikou konstruktivistických teorií vzdělávání, obzvláště otázkou, jak se poznatky konstruktivistickéteorie poznání mohou projevit v konstruktivistické didaktice.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AA - Philosophy and religion
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Paideia: Philosophical E-Journal of Charles University
ISSN
1214-8725
e-ISSN
—
Volume of the periodical
11
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
11
Pages from-to
1-11
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—