All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Non-destructive Testing of pavements by ground penetrating radar

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44994575%3A_____%2F05%3A%230000021" target="_blank" >RIV/44994575:_____/05:#0000021 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Nedestruktivní diagnostika konstrukcí vozovek georadarem

  • Original language description

    Předpokladem pro optimální návrh oprav a rekonstrukcí vozovek pozemních komunikací a letišť je kvalitní a průběžně prováděná diagnostika. Rozšířenou nedestruktivní zkouškou je zkouška rázovým dynamickým zařízením, tzv. Falling Weight Deflectometer (FWD),kterým lze stanovit deformační charakteristiky vozovky. Z těch se pak usuzuje na únosnost či zbytkovou životnost vozovky. Rázová zkouška však poskytuje jen diskrétní hodnoty a potřebuje informaci o mocnostech a složení jednotlivých vrstev vozovky. K tomu slouží buď destruktivně prováděné vývrty, ze kterých se získá opět jen lokální informace, nebo měření kontinuální, které lze z povahy věci provádět jen nedestruktivně. Ke kontinuálnímu měření se s výhodou používá georadaru, jehož charakteristika i nasazení je popsáno v předloženém článku.

  • Czech name

    Nedestruktivní diagnostika konstrukcí vozovek georadarem

  • Czech description

    Předpokladem pro optimální návrh oprav a rekonstrukcí vozovek pozemních komunikací a letišť je kvalitní a průběžně prováděná diagnostika. Rozšířenou nedestruktivní zkouškou je zkouška rázovým dynamickým zařízením, tzv. Falling Weight Deflectometer (FWD),kterým lze stanovit deformační charakteristiky vozovky. Z těch se pak usuzuje na únosnost či zbytkovou životnost vozovky. Rázová zkouška však poskytuje jen diskrétní hodnoty a potřebuje informaci o mocnostech a složení jednotlivých vrstev vozovky. K tomu slouží buď destruktivně prováděné vývrty, ze kterých se získá opět jen lokální informace, nebo měření kontinuální, které lze z povahy věci provádět jen nedestruktivně. Ke kontinuálnímu měření se s výhodou používá georadaru, jehož charakteristika i nasazení je popsáno v předloženém článku.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    JO - Land transport systems and equipment

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    Result was created during the realization of more than one project. More information in the Projects tab.

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2005

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Workshop NDT 2005

  • ISBN

    80-7204-420-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    265-270

  • Publisher name

    VUT FAST

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Nov 30, 2005

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article