All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Experimental low volume roads pavement

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44994575%3A_____%2F13%3A%230001443" target="_blank" >RIV/44994575:_____/13:#0001443 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/62156489:43410/13:00238311

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Poloprovozní zkušební konstrukce nízkokapacitní komunikace

  • Original language description

    Pro ověření navržených technologií úprav aktivní zóny a vybraných skladeb konstrukce vozovky a ověření jejich vlivu na velikost deformací povrchu pojížděné komunikace při reálném zatížení lesní technikou byla vybudována poloprovozní zkušební konstrukce (PZK) nízkokapacitní komunikace (NK) Kuběnka. Pro úpravu podloží (aktivní zóny) za účelem zlepšení jeho vlastností bylo vybráno celkem sedm technologií zlepšení pro NK a byly navrženy dvě varianty skladeb konstrukce vozovky, v celkové délce 309 m, byla rozdělena na dva úseky - dvě varianty skladeb konstrukce vozovky - které se liší v použitých nestmelených směsích konstrukčních vrstev vozovky. Vozovku prvního úseku tvoří pouze jedna 250 mm silná vrstva mechanicky zpevněného kameniva (MZKNK). Na druhém úseku byly navrženy dvě konstrukční vrstvy - podkladní vrstva ze štěrkodrti (ŠDNK 250 mm) a krytová vrstva z MZKNK (200 mm). Pro ověření variant zlepšení podloží vozovky byla vybrána úprava aktivní zóny pomocí dvou typů fluidního popílků pr

  • Czech name

    Poloprovozní zkušební konstrukce nízkokapacitní komunikace

  • Czech description

    Pro ověření navržených technologií úprav aktivní zóny a vybraných skladeb konstrukce vozovky a ověření jejich vlivu na velikost deformací povrchu pojížděné komunikace při reálném zatížení lesní technikou byla vybudována poloprovozní zkušební konstrukce (PZK) nízkokapacitní komunikace (NK) Kuběnka. Pro úpravu podloží (aktivní zóny) za účelem zlepšení jeho vlastností bylo vybráno celkem sedm technologií zlepšení pro NK a byly navrženy dvě varianty skladeb konstrukce vozovky, v celkové délce 309 m, byla rozdělena na dva úseky - dvě varianty skladeb konstrukce vozovky - které se liší v použitých nestmelených směsích konstrukčních vrstev vozovky. Vozovku prvního úseku tvoří pouze jedna 250 mm silná vrstva mechanicky zpevněného kameniva (MZKNK). Na druhém úseku byly navrženy dvě konstrukční vrstvy - podkladní vrstva ze štěrkodrti (ŠDNK 250 mm) a krytová vrstva z MZKNK (200 mm). Pro ověření variant zlepšení podloží vozovky byla vybrána úprava aktivní zóny pomocí dvou typů fluidního popílků pr

Classification

  • Type

    G<sub>funk</sub> - Functional sample

  • CEP classification

    JN - Civil engineering

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    Result was created during the realization of more than one project. More information in the Projects tab.

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Data specific for result type

  • Internal product ID

    Lesní cesta Kuběnka

  • Numerical identification

  • Technical parameters

    Celková délka 309 m rozdělena na dva úseky - dvě varianty skladeb konstrukce vozovky - které se liší v použitých nestmelených směsích konstrukčních vrstev vozovky. Vozovku prvního úseku tvoří pouze jedna 250 mm silná vrstva mechanicky zpevněného kameniva(MZKNK). Na druhém úseku byly navrženy dvě konstrukční vrstvy - podkladní vrstva ze štěrkodrti (ŠDNK 250 mm) a krytová vrstva z MZKNK (200 mm).Uzavřena smlouva o využití výsledku č.j 1571/2015-956 dne 23.12.2014 mezi: Mendlova univezita v Brně , IČ:62156489, Centrum dopravního výzkumu v.v.i., IČ:44994575, Geostar, spol. s.r.o., IČ:13690337, Ekostavby Brno, a.s.:4697468.7

  • Economical parameters

    Očekáváme ekonomický přínos pro demonstrační aktivity, přínos v tuto chvíli není možné vyčíslit, protože je odvislý od přidané hodnoty sdělených informací pro účastníky demonstračních aktivit.

  • Application category by cost

  • Owner IČO

    44994575

  • Owner name

    Centrum dopravního výzkumu, v.v.i.

  • Owner country

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Usage type

    A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence

  • Licence fee requirement

    A - Poskytovatel licence na výsledek požaduje licenční poplatek

  • Web page