Experimental low volume roads pavement
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44994575%3A_____%2F13%3A%230001443" target="_blank" >RIV/44994575:_____/13:#0001443 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/62156489:43410/13:00238311
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Poloprovozní zkušební konstrukce nízkokapacitní komunikace
Original language description
Pro ověření navržených technologií úprav aktivní zóny a vybraných skladeb konstrukce vozovky a ověření jejich vlivu na velikost deformací povrchu pojížděné komunikace při reálném zatížení lesní technikou byla vybudována poloprovozní zkušební konstrukce (PZK) nízkokapacitní komunikace (NK) Kuběnka. Pro úpravu podloží (aktivní zóny) za účelem zlepšení jeho vlastností bylo vybráno celkem sedm technologií zlepšení pro NK a byly navrženy dvě varianty skladeb konstrukce vozovky, v celkové délce 309 m, byla rozdělena na dva úseky - dvě varianty skladeb konstrukce vozovky - které se liší v použitých nestmelených směsích konstrukčních vrstev vozovky. Vozovku prvního úseku tvoří pouze jedna 250 mm silná vrstva mechanicky zpevněného kameniva (MZKNK). Na druhém úseku byly navrženy dvě konstrukční vrstvy - podkladní vrstva ze štěrkodrti (ŠDNK 250 mm) a krytová vrstva z MZKNK (200 mm). Pro ověření variant zlepšení podloží vozovky byla vybrána úprava aktivní zóny pomocí dvou typů fluidního popílků pr
Czech name
Poloprovozní zkušební konstrukce nízkokapacitní komunikace
Czech description
Pro ověření navržených technologií úprav aktivní zóny a vybraných skladeb konstrukce vozovky a ověření jejich vlivu na velikost deformací povrchu pojížděné komunikace při reálném zatížení lesní technikou byla vybudována poloprovozní zkušební konstrukce (PZK) nízkokapacitní komunikace (NK) Kuběnka. Pro úpravu podloží (aktivní zóny) za účelem zlepšení jeho vlastností bylo vybráno celkem sedm technologií zlepšení pro NK a byly navrženy dvě varianty skladeb konstrukce vozovky, v celkové délce 309 m, byla rozdělena na dva úseky - dvě varianty skladeb konstrukce vozovky - které se liší v použitých nestmelených směsích konstrukčních vrstev vozovky. Vozovku prvního úseku tvoří pouze jedna 250 mm silná vrstva mechanicky zpevněného kameniva (MZKNK). Na druhém úseku byly navrženy dvě konstrukční vrstvy - podkladní vrstva ze štěrkodrti (ŠDNK 250 mm) a krytová vrstva z MZKNK (200 mm). Pro ověření variant zlepšení podloží vozovky byla vybrána úprava aktivní zóny pomocí dvou typů fluidního popílků pr
Classification
Type
G<sub>funk</sub> - Functional sample
CEP classification
JN - Civil engineering
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
Result was created during the realization of more than one project. More information in the Projects tab.
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2013
Confidentiality
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Data specific for result type
Internal product ID
Lesní cesta Kuběnka
Numerical identification
—
Technical parameters
Celková délka 309 m rozdělena na dva úseky - dvě varianty skladeb konstrukce vozovky - které se liší v použitých nestmelených směsích konstrukčních vrstev vozovky. Vozovku prvního úseku tvoří pouze jedna 250 mm silná vrstva mechanicky zpevněného kameniva(MZKNK). Na druhém úseku byly navrženy dvě konstrukční vrstvy - podkladní vrstva ze štěrkodrti (ŠDNK 250 mm) a krytová vrstva z MZKNK (200 mm).Uzavřena smlouva o využití výsledku č.j 1571/2015-956 dne 23.12.2014 mezi: Mendlova univezita v Brně , IČ:62156489, Centrum dopravního výzkumu v.v.i., IČ:44994575, Geostar, spol. s.r.o., IČ:13690337, Ekostavby Brno, a.s.:4697468.7
Economical parameters
Očekáváme ekonomický přínos pro demonstrační aktivity, přínos v tuto chvíli není možné vyčíslit, protože je odvislý od přidané hodnoty sdělených informací pro účastníky demonstračních aktivit.
Application category by cost
—
Owner IČO
44994575
Owner name
Centrum dopravního výzkumu, v.v.i.
Owner country
CZ - CZECH REPUBLIC
Usage type
A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence
Licence fee requirement
A - Poskytovatel licence na výsledek požaduje licenční poplatek
Web page
—