All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

onstructing a Representative Sample for Travel Behaviour Surveys – the Czech Context. In Conference Travel Behaviour in Data

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44994575%3A_____%2F18%3AN0000079" target="_blank" >RIV/44994575:_____/18:N0000079 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.cdv.cz/file/sbornik-konference-dopravni-chovani-v-datech/" target="_blank" >https://www.cdv.cz/file/sbornik-konference-dopravni-chovani-v-datech/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Tvorba reprezentativního výběrového souboru pro průzkumy dopravního chování – český kontext

  • Original language description

    Průzkumy dopravního chování představují důležitý zdroj informací pro strategické dopravní plánování včetně plánů udržitelné městské mobility (Gabrhel, Kouřil, & Melzer, 2016). Aby bylo zajištěno, že výsledky těchto průzkumů dobře reprezentují dopravní chování obyvatel zájmového území, je potřeba zajistit co nejvhodnější způsob výběru respondentů (Kouřil et al., 2018). Při rozhodování o tzv. konstrukci výběrového souboru zvažujeme několik aspektů od velikosti oblasti průzkumu, velikosti výběrového souboru, období (např. jaro či podzim ve srovnání s celým rokem) sběru dat. Tato rozhodnutí se odvíjí od požadavků na data ale také od času a finančních prostředků, které máme k dispozici. Výsledkem je proto obvykle kompromis. Tento příspěvek ukazuje na příkladu plánu udržitelné městské mobility (PUMM, resp. SUMP) Litoměřic právě průběh rozhodování o průzkumu dopravního chování, ale i výsledky tohoto procesu.

  • Czech name

    Tvorba reprezentativního výběrového souboru pro průzkumy dopravního chování – český kontext

  • Czech description

    Průzkumy dopravního chování představují důležitý zdroj informací pro strategické dopravní plánování včetně plánů udržitelné městské mobility (Gabrhel, Kouřil, & Melzer, 2016). Aby bylo zajištěno, že výsledky těchto průzkumů dobře reprezentují dopravní chování obyvatel zájmového území, je potřeba zajistit co nejvhodnější způsob výběru respondentů (Kouřil et al., 2018). Při rozhodování o tzv. konstrukci výběrového souboru zvažujeme několik aspektů od velikosti oblasti průzkumu, velikosti výběrového souboru, období (např. jaro či podzim ve srovnání s celým rokem) sběru dat. Tato rozhodnutí se odvíjí od požadavků na data ale také od času a finančních prostředků, které máme k dispozici. Výsledkem je proto obvykle kompromis. Tento příspěvek ukazuje na příkladu plánu udržitelné městské mobility (PUMM, resp. SUMP) Litoměřic právě průběh rozhodování o průzkumu dopravního chování, ale i výsledky tohoto procesu.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    20104 - Transport engineering

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/ED2.1.00%2F03.0064" target="_blank" >ED2.1.00/03.0064: Transport R&D Centre</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů