All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Software for analyzing the vulnerability of the infrastructure at the road / rail network intersections

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44994575%3A_____%2F19%3AN0000042" target="_blank" >RIV/44994575:_____/19:N0000042 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Software pro hodnocení robustnosti vybraných infrastruktur a jejich rozhraní

  • Original language description

    Při hodnocení odolnosti sítí a jejich prvků se, především z důvodu jejich velikosti a komplexity, nelze spoléhat jen na expertní posouzení. Jelikož tyto sítě zřídka kdy bývají malé, je rozhodování komplikováno zejména obrovským množstvím možných řešení a náročností jejich nalezení. Vyhodnotit všechny stavy je pak zcela nad lidské možnosti. Proto byl vytvořen počítačový program, který analyzuje zranitelnost infrastruktury na rozhraní silniční a železniční sítě. Důraz je kladen na vliv událostí, které mohou nastat na silniční síti, na dostupnost železničních uzlů. Analýza zranitelnosti je založena na dvou základních metodách – Weighted network efficiency index (Vážený síťový index) a Neighborhoods (Sousedství). Software byl naprogramován v jazyce Python 3.6 za použití modulu networkx pro výpočty na sítích. Nástroj je schopen rizika objektivně vyhodnotit a nalézt optimální výsledky v co nejkratším čase.

  • Czech name

    Software pro hodnocení robustnosti vybraných infrastruktur a jejich rozhraní

  • Czech description

    Při hodnocení odolnosti sítí a jejich prvků se, především z důvodu jejich velikosti a komplexity, nelze spoléhat jen na expertní posouzení. Jelikož tyto sítě zřídka kdy bývají malé, je rozhodování komplikováno zejména obrovským množstvím možných řešení a náročností jejich nalezení. Vyhodnotit všechny stavy je pak zcela nad lidské možnosti. Proto byl vytvořen počítačový program, který analyzuje zranitelnost infrastruktury na rozhraní silniční a železniční sítě. Důraz je kladen na vliv událostí, které mohou nastat na silniční síti, na dostupnost železničních uzlů. Analýza zranitelnosti je založena na dvou základních metodách – Weighted network efficiency index (Vážený síťový index) a Neighborhoods (Sousedství). Software byl naprogramován v jazyce Python 3.6 za použití modulu networkx pro výpočty na sítích. Nástroj je schopen rizika objektivně vyhodnotit a nalézt optimální výsledky v co nejkratším čase.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    10700 - Other natural sciences

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/VI20152019049" target="_blank" >VI20152019049: RESILIENCE 2015: Dynamic Resilience Evaluation of Interrelated Critical Infrastructure Subsystems</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů