Bearing Capacity Diagnostics of Asphalt Pavements on the Network Level Using Traffic Speed Deflectometer Device
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44994575%3A_____%2F19%3AN0000108" target="_blank" >RIV/44994575:_____/19:N0000108 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Diagnostika únosnosti asfaltových vozovek na síťové úrovni pomocí zařízení Traffic Speed Deflectometer
Original language description
V rámci projektu Dopravní VaV centrum (LO1610) řešeného v Centru dopravního výzkumu, v. v. i., se sleduje problematika měření průhybů vozovek zařízením Traffic Speed Deflectometer (TSD), pomocí kterého je možné měřit průhyb vozovky na základě dynamického zatížení vyvolaného pohybujícím se kolem referenční nápravy při rychlosti dopravního proudu (až 80 km/h). Článek si klade za cíl informovat o nové diagnostické metodě pro stanovení únosnosti vozovek, popisuje princip měření zařízení TSD a vyhodnocuje výsledky zkoumání vzájemného vztahu mezi zařízením TSD a rázovým zařízením FWD (Falling Weight Deflectometer) během srovnávacího měření konaného v České republice. Zjištěné výsledky byly analyzovány především z pohledu možnosti identifikace úseků s rozdílnou únosností pomocí zařízení TSD a shody s výsledky změřenými zařízením FWD.
Czech name
Diagnostika únosnosti asfaltových vozovek na síťové úrovni pomocí zařízení Traffic Speed Deflectometer
Czech description
V rámci projektu Dopravní VaV centrum (LO1610) řešeného v Centru dopravního výzkumu, v. v. i., se sleduje problematika měření průhybů vozovek zařízením Traffic Speed Deflectometer (TSD), pomocí kterého je možné měřit průhyb vozovky na základě dynamického zatížení vyvolaného pohybujícím se kolem referenční nápravy při rychlosti dopravního proudu (až 80 km/h). Článek si klade za cíl informovat o nové diagnostické metodě pro stanovení únosnosti vozovek, popisuje princip měření zařízení TSD a vyhodnocuje výsledky zkoumání vzájemného vztahu mezi zařízením TSD a rázovým zařízením FWD (Falling Weight Deflectometer) během srovnávacího měření konaného v České republice. Zjištěné výsledky byly analyzovány především z pohledu možnosti identifikace úseků s rozdílnou únosností pomocí zařízení TSD a shody s výsledky změřenými zařízením FWD.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
20104 - Transport engineering
Result continuities
Project
Result was created during the realization of more than one project. More information in the Projects tab.
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Silniční obzor
ISSN
0322-7154
e-ISSN
—
Volume of the periodical
80
Issue of the periodical within the volume
12
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
6
Pages from-to
328-333
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—