All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Bearing Capacity Diagnostics of Asphalt Pavements on the Network Level Using Traffic Speed Deflectometer Device

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44994575%3A_____%2F19%3AN0000108" target="_blank" >RIV/44994575:_____/19:N0000108 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Diagnostika únosnosti asfaltových vozovek na síťové úrovni pomocí zařízení Traffic Speed Deflectometer

  • Original language description

    V rámci projektu Dopravní VaV centrum (LO1610) řešeného v Centru dopravního výzkumu, v. v. i., se sleduje problematika měření průhybů vozovek zařízením Traffic Speed Deflectometer (TSD), pomocí kterého je možné měřit průhyb vozovky na základě dynamického zatížení vyvolaného pohybujícím se kolem referenční nápravy při rychlosti dopravního proudu (až 80 km/h). Článek si klade za cíl informovat o nové diagnostické metodě pro stanovení únosnosti vozovek, popisuje princip měření zařízení TSD a vyhodnocuje výsledky zkoumání vzájemného vztahu mezi zařízením TSD a rázovým zařízením FWD (Falling Weight Deflectometer) během srovnávacího měření konaného v České republice. Zjištěné výsledky byly analyzovány především z pohledu možnosti identifikace úseků s rozdílnou únosností pomocí zařízení TSD a shody s výsledky změřenými zařízením FWD.

  • Czech name

    Diagnostika únosnosti asfaltových vozovek na síťové úrovni pomocí zařízení Traffic Speed Deflectometer

  • Czech description

    V rámci projektu Dopravní VaV centrum (LO1610) řešeného v Centru dopravního výzkumu, v. v. i., se sleduje problematika měření průhybů vozovek zařízením Traffic Speed Deflectometer (TSD), pomocí kterého je možné měřit průhyb vozovky na základě dynamického zatížení vyvolaného pohybujícím se kolem referenční nápravy při rychlosti dopravního proudu (až 80 km/h). Článek si klade za cíl informovat o nové diagnostické metodě pro stanovení únosnosti vozovek, popisuje princip měření zařízení TSD a vyhodnocuje výsledky zkoumání vzájemného vztahu mezi zařízením TSD a rázovým zařízením FWD (Falling Weight Deflectometer) během srovnávacího měření konaného v České republice. Zjištěné výsledky byly analyzovány především z pohledu možnosti identifikace úseků s rozdílnou únosností pomocí zařízení TSD a shody s výsledky změřenými zařízením FWD.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    20104 - Transport engineering

Result continuities

  • Project

    Result was created during the realization of more than one project. More information in the Projects tab.

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Silniční obzor

  • ISSN

    0322-7154

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    80

  • Issue of the periodical within the volume

    12

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    328-333

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database