All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Calculation of traffic operation

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44994575%3A_____%2F23%3A10001654" target="_blank" >RIV/44994575:_____/23:10001654 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Výpočet dopravního výkonu

  • Original language description

    Cílem výstupu je výpočet očekávaného dopravního výkonu v daných lokalitách a výhled počtu vozidel různých kategorií s vodíkovým pohonem do roku 2030. Dopravní výkon je důležitý pro stanovení denní kapacity vodíkových čerpacích stanic. Ke stanovení počtu a denní kapacity vodíkových čerpacích stanic přistupovat na základě naplnit cílů Evropské legislativy, nebo provést samotný výpočet dopravního výkonu, na základě predikce počtu vozidel v České republice v roce 2030 a jejich dopravních výkonů.Dopravní výkon ve vybraných lokalitách byl vypočten na základě denní intenzity dopravy. Výpočet byl realizován ve dvou scénářích - referenční a vodíkový. Referenční scénář vychází z počtu vodíkových vozidel registrovaných v České republice v roce 2030 na základě aktuálně předjednané strategické ambice k NAP CM. Vodíkový scénář předpokládá nárůst počtu vodíkových vozidel o 25 % ve srovnání s referenčním scénářem.Největší denní spotřebu vodíku z vybraných lokalit mají na základě výpočtu Strančice, Brno, Plzeň a Praha. I ve vodíkovém scénáři, žádná z vodíkových čerpacích stanic nepřevyšuje denní kapacitu 500 kg H2/den. Naopak nejmenší kapacita, do 100 kg H2/den, vychází v lokalitách Pardubice, Břest a České Budějovice.Zároveň byla vypočtena celková roční spotřeba vodíku v ČR v roce 2030. Ta činí 7 668 tun vodíku ročně. V případě denní kapacity jedné vodíkové čerpací stanice 0,5 tuny vodíku to znamená počet 42 vodíkových čerpacích stanic v České republice v roce 2030. Vypočítaná denní spotřeba vodíku v jednotlivých lokalitách, jako i celková roční spotřeba vodíku v ČR utváří předběžný obraz o potřebě kapacity jednotlivých vodíkových čerpacích stanic.

  • Czech name

    Výpočet dopravního výkonu

  • Czech description

    Cílem výstupu je výpočet očekávaného dopravního výkonu v daných lokalitách a výhled počtu vozidel různých kategorií s vodíkovým pohonem do roku 2030. Dopravní výkon je důležitý pro stanovení denní kapacity vodíkových čerpacích stanic. Ke stanovení počtu a denní kapacity vodíkových čerpacích stanic přistupovat na základě naplnit cílů Evropské legislativy, nebo provést samotný výpočet dopravního výkonu, na základě predikce počtu vozidel v České republice v roce 2030 a jejich dopravních výkonů.Dopravní výkon ve vybraných lokalitách byl vypočten na základě denní intenzity dopravy. Výpočet byl realizován ve dvou scénářích - referenční a vodíkový. Referenční scénář vychází z počtu vodíkových vozidel registrovaných v České republice v roce 2030 na základě aktuálně předjednané strategické ambice k NAP CM. Vodíkový scénář předpokládá nárůst počtu vodíkových vozidel o 25 % ve srovnání s referenčním scénářem.Největší denní spotřebu vodíku z vybraných lokalit mají na základě výpočtu Strančice, Brno, Plzeň a Praha. I ve vodíkovém scénáři, žádná z vodíkových čerpacích stanic nepřevyšuje denní kapacitu 500 kg H2/den. Naopak nejmenší kapacita, do 100 kg H2/den, vychází v lokalitách Pardubice, Břest a České Budějovice.Zároveň byla vypočtena celková roční spotřeba vodíku v ČR v roce 2030. Ta činí 7 668 tun vodíku ročně. V případě denní kapacity jedné vodíkové čerpací stanice 0,5 tuny vodíku to znamená počet 42 vodíkových čerpacích stanic v České republice v roce 2030. Vypočítaná denní spotřeba vodíku v jednotlivých lokalitách, jako i celková roční spotřeba vodíku v ČR utváří předběžný obraz o potřebě kapacity jednotlivých vodíkových čerpacích stanic.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    20104 - Transport engineering

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TN02000007" target="_blank" >TN02000007: National Hydrogen Mobility Center</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2023

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů