Application of the Delphi Method to Identify Factors influencing effectiveness of E-learning implementation for employee Training in Small and Medium ? sized Enterprises.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46358978%3A_____%2F10%3A%230000108" target="_blank" >RIV/46358978:_____/10:#0000108 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Aplikace metody Delphi při externím stanovení faktorů ovlivňující efektivnost E-learningu ve vzdělávání pracovníků v malých a středních podnicích.
Original language description
Článek je zaměřen na rozvoj lidských zdrojů v malých a středních podnicích a na efektivní použití e-learningu při vzdělávání zaměstnanců. Metoda Delphi byla použita k identifikaci faktorů ovlivňujících efektivní implementaci e- learningu ve vzdělávání zaměstnanců v malých a středních podnicích. Studie demonstruje důležité faktory jako: manažerská podpora výcviku a rozvoje zaměstnanců, manažerská podpora řešení e-learningu v podnikovém vzdělávání, stejně jako vytváření technologického a organizačního zázemí pro e-learning, což determinuje efektivitu a úspěšnost e-learningu ve vzdělávání zaměstnanců. (Impactovaný časopis)
Czech name
Aplikace metody Delphi při externím stanovení faktorů ovlivňující efektivnost E-learningu ve vzdělávání pracovníků v malých a středních podnicích.
Czech description
Článek je zaměřen na rozvoj lidských zdrojů v malých a středních podnicích a na efektivní použití e-learningu při vzdělávání zaměstnanců. Metoda Delphi byla použita k identifikaci faktorů ovlivňujících efektivní implementaci e- learningu ve vzdělávání zaměstnanců v malých a středních podnicích. Studie demonstruje důležité faktory jako: manažerská podpora výcviku a rozvoje zaměstnanců, manažerská podpora řešení e-learningu v podnikovém vzdělávání, stejně jako vytváření technologického a organizačního zázemí pro e-learning, což determinuje efektivitu a úspěšnost e-learningu ve vzdělávání zaměstnanců. (Impactovaný časopis)
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Ekonomie a Management
ISSN
1212-3609
e-ISSN
—
Volume of the periodical
13
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
14
Pages from-to
137-150
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—